پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 03 اسفند 1395 ساعت 10:12:: شناسه خبر: 13866

سامورایی ها در کهگیلویه و بویراحمد مدرسه می سازند/تصاویر

مراسم امضای توافق نامه بین ایران و سفارت ژاپن در مرکز امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش عصر روز گذشته با حضور زاع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱ باب مدرسه عشایری در این استان با هزینه کشور ژاپن در نیمه اول سال ۹۶ ساخته می شود.
به گزارش صدای جنوب، مراسم امضای توافق نامه بین ایران و سفارت ژاپن در مرکز امور بین الملل وزارت آموزش و پرورش عصر روز گذشته با حضور زاع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از اقدام انسان دوستانه کشور ژاپن درخصوص احداث مدارس عشایری قدردانی کرد و گفت: ۱۱ باب مدرسه عشایری در این استان با هزینه کشور ژاپن و در قالب طرح GGP در مناطق کم برخوردار و محروم استان در نیمه اول سال ۹۶ ساخته می شود.

هادی زارع پور افزود: ۸۳ مدرسه عشایری وجود دارد که دانش آموزان آن کمتر از ۵ نفر، اما با هدف توسعه عدالت آموزشی این مدارس دایر هستند.

وی اجرای پروژه های GGP را در راستای شعار آموزش برای همه دانست و تصریح کرد: آموزش و پرورش فرآیندی تعاملی و تعاونی است که آثارش در دراز مدت ظاهر می شود.

۵۵-۲ ۸-۲

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت