پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 شهریور 1402 ساعت 07:06:: شناسه خبر: 139266

فرماندار کهگیلویه خبرداد:

اغاز عملیات اجرایی فاز دوم اصلاح شبکه اب سوق

سید عبد العزیز موسوی اظهارکرد: کارهای بسیار خوبی در بخش آب شهری و روستایی در سطح شهرستان انجام شده و یا در دست انجام است و خدمات دهی در این حوزه با اجرای طرح های جدید کیفی تر خواهد شد.

صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه در بازدید از عملیات اجرای اصلاح شبکه شهر سوق در این خصوص  گفت: در بازسازی شبکه در سوق دغدغه دو هزار و ۴۰۰ مشترک مرتفع خواهد شد.

سید عبد العزیز موسوی افزود: کارهای بسیار خوبی در بخش آب شهری و روستایی در سطح شهرستان انجام شده و یا در دست انجام است و خدمات دهی در این حوزه با اجرای طرح های جدید کیفی تر خواهد شد.

وی اجرای یک کیلومتری طرح اصلاح شبکه آب در قسمتی از شهر سوق را گامی برای جلوگیری از هدرفت آب و تامین اب سالم در برخی محلات شهر عنوان کرد.

فرماندار کهگیلویه یکی از دغدغه های مردم در این منطقه را کاهش فشار آب و شکستگی های شبکه فرسوده آب بیان کرد.

وی همچنین اجرای فازهای جدید از طرح اصلاح شبکه در شهرستان را از دیگر گام های مثبت به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان دانست و گفت:روند اجرای طرح اصلاح شبکه در نقاط مختلف شهرستان به خوبی در حال اجرا است

موسوی اصل افزود: سه میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان اعتبار برای طول یک کیلومتر فعلی در شهر سوق در نظر گرفته شده است که با این وجود ساماندهی ۷۰درصدی شبکه توزیع اب در این شهر نیاز به اعتبارات تکمیلی دارد و تلاش می شود مساعدت لازم در این خصوص صورت گیرد

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت