پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 دی 1402 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 142001

سنگ تمام مردم بهمئی برای موحد/ترافیک دیدارهای مردمی و محبوبیتی که همیشگی است/قول مردم برای رکورد زنی آرای موحد در انتخابات مجلس

حجت الاسلام سیدمحمد موحد صبح امروز در ادامه دیدارهای مردمی در قالب «گام هفتم، عزت و خدمت» مورد استقبال گرم مردم منطقه ممبی بهمئی قرار گرفت.

صدای جنوب:

حجت الاسلام سیدمحمد موحد صبح امروز در ادامه دیدارهای مردمی در قالب «گام هفتم، عزت و خدمت» مورد استقبال گرم مردم منطقه ممبی بهمئی قرار گرفت.
دیدارهای فشرده حجت الاسلام موحد از روستای امام زاده سید صالح(ع) اغاز شد. موحد وهمراهان سپس در روستاهای بوربادی، نرمون علیا و سفلی و گردکوچک،مونگیره، دره بید،چهاراه چری،سرمرغ، تل رضاقلی، باجره و….. حضور یافتند.
حجت الاسلام موحد خدمت به مردم راتوفیقی برای خود دانست و گفت:همراهی و همگرایی مردم برای حضور باشکوه و حداکثری در انتخابات قابل تقدیر است و ماهرچه داریم از مردم می باشد.
وی بااشاره به استقبال ویژه مردم در دورترین نقاط بهمئی اظهار کرد:باید قدردان مردم باشیم.
حجت الاسلام موحد افزود:اگرچه نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات چشمگیری انجام داده اما همچنان باید پیگیر بهترین خدمات برای این مردم نجیب باشیم.

خبرنگار پایگاه خبری صدای جنوب که در این دیدارها نماینده کهگیلویه بزرگ را همراهی می کرد استقبال چشمیگیر مردم را نشان از موفقیت قطعی حجت الاسلام موحد در اننخابات پیش رو برشمرد.
بسیاری از مردم نیز در گفت وگوباصدای جنوب،ضمن اذعان به محبوبیت حجت الاسلام موحد در شهرستان بهمئی اظهار داشتند: آرای حجت الاسلام موحد در این دوره به نسبت انتخابات گذشته بیشتر است و رقیبی نخواهد داشت.

در این دیدارها درخواست ها و مطالبات مردم در همه روستاها در زمینه های مختلف بیان شد و حجت الاسلام موحد آنها را از طریق مدیران استانی و شهرستانی پیگیری نمود.

برپایه گزارش صدای جنوب، این دیدارها همچنان ادامه دارد و برنامه های موحد در لیکک مرکز شهرستان بهمئی به دلیل ترافیک دیدارهای مردمی در حوزه ممبی  به فردا موکول شده است.

… و عکاسانی که تصاویر این دیدارها را ضبط می نمودتد….

 

انتطار مردم برای استقبال باشکوه از خادم خود در مجلس شورای اسلامی

برچسب ها:

نظرات

  1. باز هم موحد خشه

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت