پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 بهمن 1402 ساعت 13:11:: شناسه خبر: 142218

انتقاد رییس شورای نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت نامزدهای تأیید نشده/جوکار: کسی که تاییدنشده حتی بیشتر از تاییدشده ها فعالیت می‌کند

رییس هیئت نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با ابراز نگرانی از عادی شدن برخی تخلفات انتخاباتی گفت که شما ببینید در این استان آنقدر شرایط متفاوتی حاکم است که نامزدی که تایید صلاحیت نشده به اندازه نامزدی که تایید شده فعالیت انتخاباتی دارد!

صدای جنوب:

سید مهدی جوکار روز گذشته در دیشموک به نکات مهمی از تفاوت‌های انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد با سایر نقاط کشور اشاره کرد.

رییس هیئت نظارت بر انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با ذکر مثالی گفت که اگر در استان فارس به نامزدی گفته شود صلاحیت شما تایید نشده، می‌رود و در خانه‌اش می‌نشیند اما کهگیلویه و بویراحمد داستان خاص خودش را دارد.

او گفته که در این استان، نامزدی که صلاحیتش برای انتخابات تایید نشده حتی بیشتر از تاییدشده ها فعالیت می‌کند و کار می‌کند و تبلیغات می‌کند و این خلق و خوی استان ماست؛ کسی که ۵۰ رأی دارد به اندازه آنکه ۵۰ هزار رأی دارد سر و صدا می‌کند.

وی با ابراز نگرانی از این وضعیت گفت که در این استان نمی‌شود خیلی چکشی قانون را اجرا کرد اما ما و نهادهای مرتبط همه اوضاع را رصد و زیرنظر داریم؛ جوکار گفته که راهی جز اجرای قانون نداریم ولی همه شما می‌دانید که نهادهای بالادست ما هم هستند و تصمیم می‌گیرند.

جوکار با بیان اینکه خیلی از مسائل در انتخابات این استان عادی شده و خود ماها در عادی شدن آنها نقش داشتیم، بله ما کارنوال‌ها را در یاسوج می‌بینیم اما برخی ظرافت‌ها را هم در این دوره باید رعایت کنیم.

رییس هیبت نظارت بر انتخابات استان از هیئت‌های اجرایی و نظارت خواست تا تخلفات را گزارش کنند تا ما اگر لازم باشد در شورای تامین روی آنها بحث و تصمیم قاطعی اتخاذ کنیم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت