پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 بهمن 1402 ساعت 09:11:: شناسه خبر: 142804

موحد وفرافکنی مخالفان!

موحد در برابر هجمه های تخریبی وشگردهای فرافکنی مخالفان با روشنگری،سعه صدر ،بردباری ،تقویت دانش مخالف شناسی ،ایجاد روحیه حقیقت شناسی ،قاطعیت وجدیت ودعوت هوادارن خویش به رعایت اخلاق روز بروز بر تعداد هواداران خویش می افزاید ودر در گوشه گوشه این دیار موج موحد خواهی به راه افتاده است به طوری که از حالا تکلیف انتخابات ۱۱ اسفند مشخص است.

صدای جنوب:

سید حسین حسینی دریادداشتی به صدای جنوب نوشت: موحد با رعایت اصل صداقت و درستی ،توانسته است با جریان فرافکنی مقابله کندوحقیقت شخصیت خود را در اذهان مردم زنده نگهدارد.

متن یادداشت به شرح زیراست:

بسمه تعالی
موحد وفرافکنی مخالفان

با حضور مجدد سید محمد موحد در عرصه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، جریان هایی در تلاش هستند تا از طریق فرافکنی ،خطوط فکری مردم را متناسب با خواست خود تغییر دهند ،در این زمان قدرت خواهی فزونی یافت،ناجی پنداری جای الگوهای حقیقی را گرفت و آنها سعی می کنند با فرافکنی به روش های مختلف همچون تحریک احساسات قومی وتفرقه افکنی ،مردم را متقاعد سازند که جایگاه موحد را در قلوب خود تضعیف کنند.
پرتکرارترین روش دفاعی موحد گفتمان واستدلالی است که در دیدار با مردم حوزه انتخابیه در جای جای این دیار شیوه پیشگیرانه مثل روشنگری توام با گفتمان مبتنی بر صداقت و درستی به کار گرفته اند.
موحد با رعایت اصل صداقت و درستی ،توانسته است با جریان فرافکنی مقابله کندوحقیقت شخصیت خود را در اذهان مردم زنده نگهدارد.
زمینه ساز بسیاری از این فرافکنی ها، عقده ها،کینه ها وحسادت های افراد و نیز شرایط حاکم بر جامعه امروز است که دنباطلبی وزدوبندهای اقتصادی وحکومتی جای ویژگی خدمتگزاری وخادمی مردم را گرفت.
بنابراین فرافکنان برای تحقق اهداف خویش ،که درراستای خدمتگزاری عادلانه موحد نمی توانند به آن دست یابند از هیچ کاری فروگذار نبودند از هر وسیله ای برای تغییر رفتار طرفداران بی شماری موحد به ویژه رخنه در احساسات و عواطف آنها ،بهره می جویند.
حسادت ها و اضطراب های درونی وعقده های روانی نسبت به موحد،وقتی در روح آدمی لانه کند در تصمیم گیری های افراد اثر می گذارد.از این رو با استفاده از ترفند فرافکنی علیه موحد برای کمبودهای شخصیتی خود استفاده می کنند.
فضای جامعه وگرایش انسان امروزی به سمت سوی انباشت سرمایه وزندگی اشرافی علت دوم فرافکنی ها علیه موحد می باشد.برخی افراد جداشده از موحد توقعات شخصی از قبیل پست ومقام یا بهره برداری از رانت وامثالهم داشتند. عدم تمکین موحد از خواسته های آنان سبب شد برای دست یابی به امیال وآرزوهای خود به راه‌اندازی گروه ودسته علیه ایشان اقدام کنند.اینها ظاهر فعالیت خویش را مبارزه برای حق طلبی قرار دادند اما باطن اقدام آنها چیزی جز خودخواهی ومنفعت طلبی نیست.
مخالفان موحد برای منحرف کردن مردم از تحریف تاریخ استفاده می کنند تا جاییکه خدمات گذشته را تحریف می کنند تا حقایق وافتخارات موحد در محرومیت زدایی دیار کهگیلویه برمردم پوشیده بماند و نگذارند نسل جدید از نقش بی بدیل موحد در محرومیت زدایی و توسعه دیار کهگیلویه باخبر شوند.
آنها با کتمان خدمات بی شمار نظام مقدس جمهوری اسلامی که با تلاش و پیگیری موحد در منطقه فراهم شد ذبح نقطه پای خط می کنند.

فرافکنان سعی می کنند با منتسب کردن هر آسیب اجتماعی از قبیل خودکشی ،طلاق و…….. به موحد عملا افکار را از درک واقعیت منحرف کنند واحساسات مخاطب را برانگیزانند تا موحد را مقصر تمامی آسیب های ذکر شده بدانند.
از آنجاییکه فرافکن تمایلات درونی خود را در مقابل اضطراب درونی اش به طرف مقابل فرا می افکند لذا اضطراب درونی خود را نسبت به موحد با ترویج بدگویی و دشنام به ایشان کردن می افکند. بدگویی از موحد به هر نحو ممکن ،تکلیف عاملان فرافکنان حتی پس از پیروزی موحد است.
موحد در برابر هجمه های تخریبی وشگردهای فرافکنی مخالفان با روشنگری،سعه صدر ،بردباری ،تقویت دانش مخالف شناسی ،ایجاد روحیه حقیقت شناسی ،قاطعیت وجدیت ودعوت هوادارن خویش به رعایت اخلاق روز بروز بر تعداد هواداران خویش می افزاید ودر در گوشه گوشه این دیار موج موحد خواهی به راه افتاده است به طوری که از حالا تکلیف انتخابات ۱۱ اسفند مشخص است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت