پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 بهمن 1402 ساعت 20:11:: شناسه خبر: 143166

طی پیامی؛ تقدیر امام جمعه گچساران از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه گچساران با صدور پیامی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

صدای جنوب؛

امام جمعه گچساران با صدور پیامی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش صدای جنوب؛ در پیام حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعنایت هاشمی‌منش آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مردم غیور و انقلابی شهرستان گچساران
خسته‌باد گام‌های استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی‌تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی‌همتایتان که همیشه در لحظه نیاز، صحنه رویارویی با بددلان و بدخواهان را عرصه پیروزی حق می‌سازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می‌آراید.
راهپیمایی پرشکوه شما مردم ولایت مدار وغیور در یوم الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان گچساران افزود و نشان داد که مردم ما همانند آحاد ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای والامقام انقلاب مصمم بوده و به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفته است و در این راه همچنان استوار و حماسه‌ساز هستید.
اینجانب از حضور پرشور، حماسه‌ساز و دشمن‌شکن همه برادران و خواهران عزیز شهرستان و روستاهای تابعه تشکر و قدردانی نموده و وحدت و همدلی و انسجام ملی روزافزون جمهوری اسلامی ایران را از خداوند منان مسألت می‌نمایم و تاکید میکنم مسئولان محترم قدردان این حضور باشند و در رفع مشکلات کوچک و بزرگ این مردم تلاش کنند.
در پایان ضمن دعوت از همشهریان عزیز در انتخابات ۱۱ اسفند امیدوارم با حضور گسترده و پر شور در پای صندوق‌های اخذ رای برگ زرین دیگری بر کتاب افتخارات شهرستان گچساران افزود شود. انشاءالله

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت