پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 بهمن 1402 ساعت 08:11:: شناسه خبر: 143201

امام جمعه گچساران از کارخانه بهنوش شهرستان بازدید کرد

امام جمعه گچساران همراه با اورنگ نارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،محمد شکوهیان دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر شهرستان گچساران از کارخانه بهنوش گچساران بازدید کردند.

صدای جنوب؛

امام جمعه گچساران همراه با اورنگ نارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ،محمد شکوهیان دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر شهرستان گچساران از کارخانه بهنوش گچساران بازدید کردند.
مدیر کارخانه بهنوش گچساران در بازدید امام جمعه این شهرستان از کارخانه گفت:کارخانه بهنوش گچساران با تولید روزانه ۲۴هزار بطری در ساعت شامل نوشابه، دلستر، آبمیوه و آب گازدار نقش مهمی در تولید نوشیدنی‌های مورد نیاز مردم و ایجاد اشتغال ۶۰نفر مستقیم دارد.
وی اذعان داشت:کارخانه بهنوش گچساران در سال ۷۶کلنگ زنی سپس در سال ۸۱ رسما با خط تولید انواع ماء‌الشعیر، دلستر و نوشابه‌های گازدار کار خود را آغاز کرد و به عنوان یکی از صنایع موفق استان کهگیلویه و بویراحمد، در تولید و اشتغال این استان نقش‌آفرینی می‌کند.
سید محمدرضا هاشمی نیا ‌ادامه داد:واحد گچساران دارای خط تولید ۲۴ هزار بطری یک لیتری ،یک و‌نیم لیتری و ۳۰۰سی سی در ساعت از شرکت KHS آلمان و خط تولید پریفرم پت از شرکت هاسکی کانادا با ظرفیت ۳۰۰ هزار پریفرم در روز است. هاشمی نیا بیان کرد:از اینکه شما به عنوان امام جمعه فهیم و مردمی شهرستان از واحدهای ورود خوراک به کارخانه ،مرحله پخت ، مراحل تصفیه، واحد تولید بطری، از خط تولید محصول و از واحد بسته بندی این کارخانه بازدید کردید، بسیار خوشحال شدیم و دیدار شما باعث ایجاد انگیزه بیشتر برای اراده ای قوی تر و خدمت به مردم را در وجود ما چند برابر می کند.امام جمعه گچساران هم در این بازدید برای مدیریت و پرسنل کارخانه بهنوش جهت خدمات رسانی مطلوب به مردم قدردانی کرد.ایشان همچنین پس از بازدید از کارخانه برای مدیریت و کارکنان این مجموعه،
آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون داشتند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت