پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 اسفند 1395 ساعت 15:12:: شناسه خبر: 14366

عدل هاشمی پور:

کمبود اعتبار،طرح های مهم اقتصادی کهگیلویه بزرگ را تهدید می کند

پیمانکارانی که پروژه های ماده ۱۸۰ را کار می کردند اغلب زندان هستند یا فراری یا آن هایی که دارند از جیب خود خرج می کنند که این امر نیازمند حرکتی جهادی از طرف دولت است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 نماینده مردم کهگیلویه در مجلس در نشست با شورای اداری و فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد با بیان اینکه استان هایی که توسعه نیافته هستند برابر قانون خصوصی سازی برنامه پنجم توسعه جهت اجرای زیر ساخت ها به بخص خصوصی واگذار می شود.
عدل هاشمی پور گفت: ما در منطقه ای عقب مانده هستیم که اگر به گفته نماینده مردم بویراحمد و دنا ۲۵ درصد مردم این منطقه تحت حمایت نهاد های حمایتی هستند اما مردم حوزه انتخابیه من از شدت محرومیت ۳۵ درصد تحت پوشش حمایت هستند و از نظر بیکاری این آمار به ۳۵ درصد افزایش یافته است.
هاشمی پور افزود: در بخش راه ها، پروژه مظلوم پاتاوه دهدشت از پروژه های سفر مقام معظم رهبری در سال ۷۳ است که به دلیل مشکلات مالی زمین مانده است.
وی عنوان کرد: پیمانکارانی که پروژه های ماده ۱۸۰ را کار می کردند اغلب زندان هستند یا فراری یا آن هایی که دارند از جیب خود خرج می کنند که این امر نیازمند حرکتی جهادی از طرف دولت است.
نماینده کهگیلویه گفت: ۷ ماه پبش تفاهم نامه ای بین سازمان صنعت معدن و تجارت کشور و سازمان اقتصادی کوثر برای سرمایه گزاری در معدن فسفات چرام که ۵۰۰ نفر از افراد منطقه را از بیکاری نجات می دهد منعقد که امروز به دلیل بد قولی سازمان اقتصادی کوثر این پروزه متوقف شده است.فسفات چرام۲
وی افزود: این پروژه که هم اکنون ۴۰ نفر در آن مشغول هستند و به این پروژه دلخوش هستند به دلیل بد عهدی سازمان اقتصادی کشور امروز زیر مسئولیت شانه خالی کرده است.
هاشمی پور تصریح کرد: دو دستگاه پمپاژ در حوزه انتخابیه بنده در دست اجرا است که با راه اندازی آن ها دو هزار نفر مشغول به کار خواهند شد که نیازمند همکاری جدی دولت در این حوزه هستیم.
وی افزود: معدن نیترات دیشموک که وزارت دفاع و بهداشت خریدار محصول این معدن هستند برای دو۲ میلیارد تومان زمین مانده و اگر تامین اعتبار نشود شاهد بیکاری چند نفر خواهیم بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت