پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 اسفند 1395 ساعت 04:12:: شناسه خبر: 14385

در نشست تنظیم بازار کهگیلویه مطرح شد

از توصیه معاون فرماندار تا انتقاد شدید رییس اتاق اصناف از دستفروشان

خسروی با تأکید بر نظارت روزانه و برخورد با متخلفان بازار گفت: میوه عید با کیفیت مطلوب و با قیمت مصوب دولتی در مراکز مشخص عرضه شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست تنظیم بازار کهگیلویه روز گذشته در محل فرمانداری تشکیل و بر ضرورت نظارت بیشتر بر بازار وبرخورد با متخلفان تاکید شد.

معاون فرماندار کهگیلویه  اظهار داشت:تنظیم بازار از مهمترین برنامه‌هایی است که ضرورت دارد همه با آمادگی کامل برای کنترل بازار به ویژه در نوروز گام برداریم.

اسلام خسروی تصریح کرد: متولیان تنظیم بازار روزانه بازار را رصد و بر قیمت‌ها و کیفیت اجناس نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه طی سه سال گذشته نظارت بر بازار مطلوب بوده است،افزود: در دولت تدبیر و امید از بی‌نظمی بازار جلوگیری شده و اجازه تورم غیر متعارف داده نشده است.

خسروی با تأکید بر نظارت روزانه و برخورد با متخلفان بازار گفت: میوه عید با کیفیت مطلوب و با قیمت مصوب دولتی در مراکز مشخص عرضه شود.

وی با اشاره به نوسانات قیمت مرغ در سطح بازار شهرستان افزود: مباشران عرضه مرغ کشتار روز موظفند مرغ مورد نیاز را از واحدهای تولیدی شهرستان تهیه کنند.

رییس اتاق اصناف کهگیلویه نیز بشدت از,وضع موجود در عرضه اجناس بویژه فروش اجیل در پیاده روی خیابان  و کوچه ها و ازدیاد بی ضابطه دستفروشان انتقاد کرد و این وضعیت رادر بیست سال کاری خود بی سابقه دانست.

عین الله اخوان گفت رشد دستفروشان علاوه بر ناهنجاری ها وبی نظمی که درسطح شهربوجود اورده جفا در حق مغازه داریست که هم مالیات می دهد و هم پروانه کسب دارد.

وی به خطرات بهداشتی نیز اشاره کرد و گفت مشاهده می شود که درعرضه آجیل بی کیفیت و نامرغوب دستفروشان باهم رقابت می کنند.

وی بدون نام بردن از شهرداری  تلویحا این اداره را عامل بوجوداورنده مشکلات دانست واز معاون فرماندار خواست تا دیر نشده در مقابله با دستفروشان تصمیمی اتخاذ شود.

برپایه گزارش خبرنگار صدای جنوب ،عرضه نان بدون کیفیت و کم فروشی و گران فروشی این محصول توسط نانوایی ها ازدیگر موضوعاتی بود که در نشست تنظیم بازار کهگیلویه مطرح شد.

IMG_20170305_075925

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت