پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 اسفند 1402 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 143931

موحد،مردی از جنس مردم!

حاج آقا موحد، نامی آشنا برای مردم کهگیلویه بزرگ، یار دیرینی که سالهاست در مناسبات و مراسمات مختلف مردم این دیار شریک بوده و همواره برای آبادانی و پیشرفت این خطه تلاش کرده است.

صدای جنوب:

موحد،مردی از جنس مردم
به قلم سعید نیک رفتار

حاج آقا موحد، نامی آشنا برای مردم کهگیلویه بزرگ، یار دیرینی که سالهاست در مناسبات و مراسمات مختلف مردم این دیار شریک بوده و همواره برای آبادانی و پیشرفت این خطه تلاش کرده است.
محبوبیت موحد ریشه در شاخص های متعددی دارد:
صداقت و صفا: مردم کهگیلویه بزرگ موحد را به صداقت و صفای باطن می شناسند. او در طول سالها خدمت خود به مردم، همواره با صداقت و صراحت با آنها سخن گفته و عمل کرده است.
تعهد و پیگیری: حاج آقا موحد به تعهدات خود در قبال مردم پایبند است و تا رسیدن به نتیجه، پیگیر مطالبات مردم می باشد.
خدمتگزاری بی منت: ایشان خدمت به مردم را وظیفه خود می داند و هیچگاه منت خدمات خود را بر سر مردم نگذاشته است.
تلاش برای توسعه و آبادانی: موحد در طول سالها حضور خود در مجلس، تلاش های بسیاری برای توسعه و آبادانی کهگیلویه بزرگ انجام داده است.
ناگفته پیداست که ایشان، به دورترین نقاط کهگیلویه بزرگ سفر کرده و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شده است. باید خاطر نشان کرد که شخص موحد برای رفع مشکلات مردم در این مناطق، تلاش های بسیاری انجام داده است، و از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است، طوری که در بین نمایندگان مجلس القابی چون، سید پیگیر، سید خستگی ناپذیر، سید با حوصله، ساری و جاری است.
مردم کهگیلویه بزرگ بار دیگر در انتخابات پیش رو، موحد را به عنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی انتخاب خواهند کرد. آنها به دنبال خلق حماسه ای دیگر برای ورود ایشان به خانه ملت هستند.
موحد که با شش دوره حضور در مجلس، از باتجربه ترین نمایندگان مجلس است، در حال حاضر برای هفتمین دوره حضور در مجلس شورای اسلامی کاندیدا شده است.
حضور گسترده مردم از سادات امامزاده علی از سرفاریاب تا چرام و همچنین سادات میرسالار و رضاتوفیق گرفته تا تیره ها و طوایف بویراحمدی در گوشه گوشه کهگیلویه بزرگ و طیبی از سردسیر در منطقه چاروسا تا گرمسیر در مناطق لنده و سوق و همچنین بهمئی سردسیر( دیشموک، درغک و اسفندان و..) تا بهمئ گرمسیر از سرآسیاب یوسفی تا لیکک در استقبال از حجت السلام موحد، نشان دهنده اقبال عمومی مردم به ایشان است.
مردم کهگیلویه بزرگ ایشان را یار همیشگی خود می دانند و به او اعتماد دارند. آنها مطمئن هستند که موحد در دوره هفتم حضور خود در مجلس نیز با تمام توان برای آبادانی و پیشرفت کهگیلویه بزرگ تلاش خواهد کرد.

حمیدرضا علوی مقدم

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت