پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 فروردین 1403 ساعت 16:01:: شناسه خبر: 145038

اتحاد، نیازمند اتحاد وتوجه مسئولان برای درخشش بیشتر در رقابت ها

عصر روز یکشنبه، نشست رسانه ای رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه، مالک مدیرعامل و سرمربی تیم فوتبال اتحاد کهگیلویه با اهالی رسانه و مطبوعات شهرستان در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

صدای جنوب:

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد کهگیلویه در این نشست خبری، اظهار کرد: میلاد میداوودی یکی از بازیکنان بسیار خوب و با تکنیک فوتبال ایران است و آمدنش به شهرستان کهگیلویه بسیار با اهمیت است چون هم یک فوتبالیست معروف و هم یک سرمربی نام آشنایی است.

ایرج کاظمی‌جو افزود: الان مدت سه فصل است که میداوودی سرمربی تیم اتحاد کهگیلویه است و امسال هم با وجود تمام مشکلات و سختی هایی که داشتیم به دور دوم لیگ سوم راه پیدا کردیم، با وجود سختی‌هایی که در دور اول مسابقات داشتیم مالک قبلی تیم دیگر نتوانست کنار تیم بماند و جناب دکتر جلیل‌فر به عنوان مالک جدید باشگاه اتحاد کهگیلویه به تیم اضافه شده و امیدواریم با حضور ایشان باشگاه شرایط بهتری پیدا کند.

وی با بیان اینکه مشکلات و سختی‌های تیم اتحاد کهگیلویه همچنان وجود دارند، عنوان کرد: انتظار داریم مدیران شهرستانی و دستگاه‌ها و ادارات دولتی نسبت به مشکلات باشگاه توجه ویژه ای داشته باشند، چون حضور تیم اتحاد کهگیلویه در لیگ سوم برای این شهرستان ارزش فوق العاده ای دارد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد کهگیلویه با تاکید بر حمایت همه‌جانبه مسئولان و ادارات شهرستان از تیم فوتبال اتحاد، تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی تیم اتحاد در دور دوم لیگ دسته سوم و تامین هزینه های مورد نیاز برای دوره کوتاه مدت واقعا نیازمند آن هستیم که مسئولان کنار ما باشند و با تمام توان برای حیثیت ورزش شهرستان تلاش و همت مضاعف داشته باشند.

کاظمی‌جو با اشاره به اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد کهگیلویه یک باشگاه خصوصی است، بیان کرد: تأمین هزینه‌های باشگاه‌ به تنهایی از عهده مالک باشگاه ممکن نیست و حمایت‌های مادی و معنوی در این زمینه بسیار مهم و کارساز است.

وی تصریح کرد: از خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای شهرستان انتظار داریم به عنوان یار دوازدهم کنار تیم اتحاد کهگیلویه باشند و به ما کمک کنند تا مدیران و دلسوزان ورزش در شهرستان کهگیلویه پای کار بیایند.

مدیر عامل باشگاه اتحاد کهگیلویه خاطرنشان کرد: تیم اتحاد کهگیلویه یک پتانسیل ارزشمند و یک ظرفیت بالقوه برای رشد و پیشرفت ورزش شهرستان و حتی استان است و از هرگونه سیاسی کاری دوری می کنیم و تا جایی که توانستیم از ظرفیت بومی ورزشکاران جوان این شهر در تیم استفاده کردیم و انتظار داریم ادارات و دستگاه های شهرستانی واقعا پای کار بیایند و بیشتر از توان و ظرفیت خودشان برای پیشرفت و سربلندی اتحاد کهگیلویه تلاش کنند.

محمدرضا جلیل‌فر مالک جدید باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد کهگیلویه در این نشست خبری، اظهار کرد: رسانه ها یار دوازدهم ورزش فوتبال و گوش شنوای مشکلات ورزش شهرستان و بازتاب‌دهنده آنها به مسئولان هستند.

وی با تقدیر و تشکر از پایه‌گذاران تیم اتحاد کهگیلویه که با دست خالی برای این تیم زحمت کشیدند، عنوان کرد: زیربنای توسعه هر شهرستانی مقوله ورزش است، شهرستان کهگیلویه از حیث ظرفیت نیروی انسانی در سطح کلان سرآمد است و مدیران بسیار موفقی دارد اما متاسفانه شهرستان کهگیلویه بخاطر سیاست زدگی و کوته‌بینی‌ها هیچ گونه پیشرفتی نداشته است.

جلیل‌فر با اشاره به اینکه قدمت شهر دهدشت بسیار بالاست اما سرعت رشد و پیشرفت این شهرستان بسیار کوتاه است، تصریح کرد: با شوق و انگیزه مضاعف وارد این مجموعه شدم و با تمام توان پای کار آمدم و همه توان خودم را برای موفقیت و سربلندی تیم فوتبال اتحاد کهگیلویه هزینه می‌کنم.

مالک باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد کهگیلویه با اشاره به اولویت‌های مدیریتی خود، گفت: از روز اول که به باشگاه اتحاد پیوستم یکی از اولویت های اصلی من راه اندازی آکادمی فوتبال بود، اما این موضوع به میزان کمک‌ها و حمایت های مدیران شهرستان و ادارات و نیز دلسوزان ورزش بستگی دارد.

جلیل‌فر خاطرنشان کرد: تیم اتحاد کهگیلویه یک تیم بومی است و تمام هزینه های این باشگاه بصورت شخصی تأمین می‌شود، این تیم یکی از بهترین های لیگ دسته سوم است اما انتظار دارم رسانه ها یار و یاور ما باشند و کاری کنند تا میزان حمایت های مادی از باشگاه افزایش یابد.

میلاد میداوودی سرمربی تیم اتحاد کهگیلویه، اظهار کرد: فرهنگسازی و نشاط جامعه یکی از اولویت‌های توسعه است و ورزش می‌تواند به رشد و بالندگی یک جامعه کمک شایانی کند.

وی عنوان کرد: تمام توان و انگیزه‌ام را بکار گرفتم تا تیم اتحاد کهگیلویه را به سطح بالای فوتبال کشور معرفی کنم و با حمایت‌های بسیار خوب مدیرعامل و اعضای باشگاه بحمدلله تا الان خیلی خوب پیش رفتیم.

میداوودی با اشاره به مشکلات و ضعف زیرساخت‌های ورزش شهرستان گفت: چمن ورزشگاه آزادی دهدشت حتی برای تمرین هم مناسب نیست و این چمن برای برگزاری بازی‌های رسمی بسیار ضعیف است.

وی خاطرنشان کرد: از مدیران شهرستان کهگیلویه و دلسوزان ورزش شهرستان انتظار دارم تیم اتحاد کهگیلویه را حمایت کرده و شرایط را برای حضور پرقدرت تیم اتحاد و قهرمانی این تیم مهیا کنند.

سید ابوالحسن دلباز رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه در این نشست خبری، اظهار کرد: ورزش فوتبال کهگیلویه در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و مسیر رشد و ترقی خود را به خوبی طی کرده است.

وی افزود: تیم فوتبال اتحاد کهگیلویه یکی از سرمایه‌های ورزش فوتبال استان است که تا به امروز باوجود تمامی مشکلات اما بسیار عالی کار کرده است.

دلباز با اشاره به ضعف زیرساخت‌های ورزش کهگیلویه، گفت: ورزش کهگیلویه به ویژه رشته فوتبال رشد بسیار خوبی داشته و نیازمند حمایت همه جانبه برای توسعه زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی هستیم.

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه با اشاره به حمایت‌های نماینده کهگیلویه از ورزش شهرستان گفت: نماینده کهگیلویه همیشه حامی مادی و معنوی ورزش در شهرستان های چهارگانه بوده و تا به امروز همچنان از باشگاه فرهنگی ورزشی اتحاد کهگیلویه حمایت کرده است.

دلباز خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط فعلی و موقعیت کنونی تیم اتحاد کهگیلویه در لیگ دسته سوم انتظار داریم مدیران شهرستان و ادارات همه پای کار بیایند و حمایت کنند تا این تیم با انگیزه به لیگ دسته دوم راه پیدا کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت