پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 فروردین 1403 ساعت 11:01:: شناسه خبر: 145106

نماز عیدسعیدفطر باشکوه تر از همیشه در دهدشت اقامه شد

همزمان با اول شوال و روز عید فطر، مردم مؤمن و ولایتمدار دهدشت فوج فوج خود را به بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رساندند تا در این عید بندگی به شکرانه یک ماه ضیافت الهی گرد هم آیند و نماز دلدادگی را به جای آورند.

صدای جنوب:

نماز عید فطر امروز با حضور مردم دهدشت در بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز عید فطر با تبریک این عید بزرگ گفت: رسول رحمت و مهربانی در روایتی شرایط قرار گرفتن امت در صراط مستقیم و هدایت را بیان فرمودند که لازم است امت رسول الله این کرامات را حفظ و صیانت کنند.

خطیب نماز عید فطر دهدشت برترین نوع امانت را حق الناس دانست و افزود: بنا به فرموده رسول خدا تا زمانی که امت از حرام دوری کند زمانی که مهمان را تکریم کند زمانی که نماز به جای آورد اهل زکات و انفاق باشد در صراط مستقیم و هدایت است و اگر این شرایط را نداشته باشد به قحطی و خشکسالی گرفتار می شود.

امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه این دین همواره پابرجا خواهدماند، بیان کرد: اینکه می‌بینید برخی می‌گویند مردم بی‌دین شده‌اند همیشه مطرح بوده و حرف بی‌اساسی است پیامبر «ص»در روایت به همه بشارت داده‌اند که تا قیامت دین پابرجا خواهد بود.

وی با اشاره به اتمام ماه ضیافت الهی گفت:خداوند توفیق داد از ظرفیت رمضان استفاده کنیم از رمضان فاصله نگیرید از قرآن و از مسجد فاصله نگیرید رمضان برای گام برداشتن به جلوست فرصت سالیانه برای توبه و برگشت است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر افزود: برای رزمندگان جبهه مقاومت دعا کنید مردم مقاومت غزه بر تمام امت اسلام حق دارند امروز تابلوی حق و آرمان حق مسئله فلسطین و باطل رژیم صهیونیست است.

وی با بیان اینکه کسانی که مسلمان هم نیستند برای مظلومیت غزه در خیابانهای اروپا شعار مرگ بر اسراییل سر می‌دهند،اضافه کرد:کسانی که علی الظاهر مسلمان اما نسبت به جنایات اسرائیل ساکت یا همراه‌انند در عذاب جنایتکاران مشترک‌اند.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه به لطف خدا غزه مقاوم و استقامت کرده است، بیان کرد: ما دست از جبهه مقاومت برنمی‌داریم امروز خنجر یمنی و جبهه مقاومت بر حنجر اسراییل است این التماس و این فضاسازی به جایی نمی‌رسد.

وی ادامه داد: در این اجتماع عظیم نماز عید فطر به نایب امام زمان«عج» می گوییم اگر اشاره بفرمایید ما جان می‌دهیم همه مالمان را در راه مقاومت می‌دهیم.

خطیب نماز عید فطر دهدشت تأکید کرد: دنیای استکبار بداند ما نه در مقابل جنایات سکوت می‌کنیم و نه تا اخراج اینها از منطقه آرام می‌گیریم.

امام جمعه دهدشت مشکل بلاتکلیفی نیروهای شرکتی را متذکر شد و از مجلس و دولت خواست برای ساماندهی این نیروها چاره‌اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه چند سال وعده داده شد کارگران شرکتی تبدیل وضعیت شوند، افزود: سالیان سال برخی جوانان در قالب شرکتی در نهادهای مختلف کار می کنند. وعده می‌دهند و انجام نمی‌شود دولت و مجلس دست پیمانکاران را از جیب ملت کوتاه کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه همچنین وضعیت نابه سامان سیمای شهری را یادآور شد و گفت: مبلمان شهری در شأن شهری با قدمت بیش از نیم قرن نیست حالا که به همت شورای شهر و ایستادگی استاندار و نماینده ولی فقیه در استان شهردار انتخاب شده است توصیه می‌کنم مردم یاریگر باشند و نقش شهروندی خود را در کمک به زیباسازی چهره شهر انجام دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت