پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 فروردین 1403 ساعت 22:01:: شناسه خبر: 145215

اقدام ارزشمند اصحاب رسانه کهگیلویه در برگزاری یادواره نخستین شهید مدافع وطن پس از انقلاب

این یادواره به همت خبرنگاران کهگیلویه و کمیته رسانه و مجازی دومین کنگره ملی شهدا و با همکاری امام جمعه، ناحیه مقاومت بسیج،اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

صدای جنوب:

در راستای دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و اجلاسیه ۴۲۴ شهید شهرستان کهگیلویه، یادواره نخستین شهید مدافع وطن پس از انقلاب در بقعه امامزاده پهلوان برگزار شد.

بارش رحمت الهی در بیست و نهمین روز بهار حال و هوای خاصی به این محفل معنوی بخشید.

این یادواره به همت خبرنگاران کهگیلویه و کمیته رسانه و مجازی دومین کنگره ملی شهدا و با همکاری امام جمعه، ناحیه مقاومت بسیج،اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سرهنگ سید علی اصغر پوربهشت در این مراسم با اشاره به اینکه شهید برفی‌پور اولین شهید مدافع وطن کهگیلویه بعد از پیروزی انقلاب بوده است، گفت: پیش از این در یادواره‌هایی از قبیل یادواره ۴۸ شهید ارتش که با حضور مسئولان کشوری در گلزار شهدای دهدشت برگزار شده بود یاد و خاطره و رشادت این شهید گرامی داشته شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه افزود: ششم اردیبهشت امسال اجلاسیه شهدای ارتش در گچساارن برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهدا به یادواره نیاز ندارند، گفت: هر یادواره برای یادآوری آرمان‌های شهداو بازخوانی فرهنگ ایثار و شهادت به خود ماست.

سید حمزه محقق‌زاده اقدام تنبیهی سپاه پاسداران را اقدامی مهم در دفاع از کیان میهن اسلامی خواند و افزود:
هدف استکبار جنگ با اندیشه های انقلاب اسلامی است.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: دشمن اهداف اقتصادی را با تحریم تحمیل می کند پشت سر این تحریم اما اندیشه‌ای است که به سمت فرهنگ اصیل ما تهاجم می کند.

وی ادامه داد: شهیدان در راه خدا جنگیدند درجه بالایی نزد پروردگار دارند از تمام داشته‌های خود گذشتند تا امروز سرافراز باشیم.

یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدیادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدیادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدیادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدیادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدیادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدیادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدیادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت