پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 اردیبهشت 1403 ساعت 19:02:: شناسه خبر: 145279

«سیدجواد هاشمی مهر» همراه‌ترین مدیر کهگیلویه و بویراحمد با حوزه فرهنگ، هنر و رسانه

در نشست شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد همراه‌ترین مدیر با حوزه فرهنگ از سوی مدیرکل ارشاد معرفی شد.

صدای جنوب:

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد؛ نشست شورای اطلاع رسانی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار شد.

در این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از حضور همیشگی معاون سیاسی امنیتی در برنامه‌های فرهنگی و هنری قدردانی کرد و گفت: این معاون استاندار در تمامی برنامه‌های فرهنگی و هنری که از وی دعوت به عمل آورده‌ایم حضور داشته و نشان دهنده دغدغه‌مندی برای عرصه فرهنگ و هنر است.

وی در ادامه به موضوع شورای اطلاع رسانی اشاره کرد که چند سالی هست با مشارکت وزارتین کشور و ارشاد برگزار می‌شود و نقش سیاست گذاری دارد که سال گذشته جلسات شورا در استان به صورت منظم برگزار شد و کارگروه‌های تخصصی در استان راه‌اندازی گردید.

درخشان به دو وظیفه مهم شورای اطلاع رسانی اشاره کرد که یکی از آنها اطلاع رسانی از خدمات نظام و دیگری اقناع‌سازی افکار عمومی و پاسخگویی به شبهات است که از هر دو حیث در سال گذشته اقدامات خوبی در استان انجام شد.

وی به نقش شورای اطلاع رسانی استان در برگزاری ۲ رویداد مهم در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: اولی سفر رئیس جمهور به استان بود که بدون حاشیه برگزار شد و رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد کمترین حواشی رسانه‌ای را در سفر داشتند همچنین در انتخابات هم مشکلی از لحاظ اطلاع رسانی وجود نداشت و در انتخابات پرشور نقش داشتند و ستاد انتخابات به صورت تمام وقت پاسخگوی سوالات و شبهات بود.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت