پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اردیبهشت 1403 ساعت 18:02:: شناسه خبر: 145316

نگاه ویژه فرماندار کهگیلویه به مرکز رشد /نهادهای خدمات رسان برای توسعه فعالیت های دانش بنیان پای کار بیایند

صبح امروز فرماندار کهگیلویه طی یک بازدید ویژه، همراه تعدادی از مدیران و به منظور رفع مشکلات؛ از مرکز رشد این شهرستان بازدید و بر رفع کمبود های زیرساختی در راستای توسعه وحمایت از واحدهای فناور مستقر در مرکز تاکیدکرد.

صدای جنوب:

نگاه ویژه فرماندار کهگیلویه به مرکز رشد /نهادهای خدمات رسان برای توسعه فعالیت های دانش بنیان پای کار بیایند

صبح امروز فرماندار کهگیلویه طی یک بازدید ویژه، همراه تعدادی از مدیران و به منظور رفع مشکلات؛ از مرکز رشد این شهرستان بازدید و بر رفع کمبود های زیرساختی در راستای توسعه وحمایت از واحدهای فناور مستقر در مرکز تاکید کرد
وی در حاشیه بازدید با بیان اینکه استقرار مرکز رشد فناور در شهرستان از گام‌های مثبت در راستای مسیر توسعه پایدار است عنوان داشت: رفع مشکلات در این حوزه واحد های فعال فناور را به خط تولید و ساخت و ساز و در نتیجه اشتغال پایدار و افزایش روحیه امید در بین نخبگان نزدیک می کند

محقق زاده افزود: توسعه فعالیت‌های مرکز رشد و فناوری می تواند در تحقق شعار سال نقش مهمی ایجاد کرده و باعث شکوفایی در اهداف شود

وی فعالیت پارک علم و فناوری در شهرستان کهگیلویه را در راستای مطالبه مردم و به ویژه جوانان نخبه و دانشگاهیان دانست و برای کمک به رفع مشکلات فضای کاری مرکز قول مساعد داد.

شهریار جمالی رئیس مرکز رشد کهگیلویه نیز در این دیدار تامین فضای کاری شایسته و پایدار را مطالبه جدی و شرط فعالیت موثر این مرکز دانست.

وی با اشاره به حمایت مرکز از برگزاری رویدادهای فناورانه در شهرستان‌ افزود: هم افزایی دستگاهها و ادارات در ترفیع مشکلات زیرساختی زمینه‌ساز کارایی و اثر بخشی مرکز رشد فناوری شهرستان خواهد بود.

گفتنی است هم اکنون ۲۰ واحد فناور در حوزه مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی پزشکی، مهندسی مکانیک، صنایع خلاق هنری و فرهنگی، کشاورزی، گردشگری در مرکز رشد کهگیلویه فعالیت می کنند.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت