پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 اسفند 1395 ساعت 21:12:: شناسه خبر: 14546

خبرهای تکان دهنده از معامله وابستگان نمایندگان بر سر جان مردم کهگیلویه و بویراحمد

برخی از افراد وابسته نمایندگان و بعضا خود آنها در حال رایزنی برای انتصاب فردی هستند که هیچ رزومه ای ندارد و حتی یک روز سابقه مدیریتی در حوزه درمان ندارد این در حالی است که نیروهای توانمند زیادی و با سوابق درخشان برای این سمت وجود دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

انتصاب معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد وارد فاز تازه ای شده است و خبرهایی تکان دهنده از برخی تلاش ها برای احراز این سمت به گوش می رسد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از بویرنیوز بر اساس اخبار موثق برخی از افراد وابسته نمایندگان و بعضا خود آنها در حال رایزنی برای انتصاب فردی هستند که هیچ رزومه ای ندارد و حتی یک روز سابقه مدیریتی در حوزه درمان ندارد این در حالی است که نیروهای توانمند زیادی و با سوابق درخشان برای این سمت وجود دارد.

بر اساس شنیده های خبرنگار ما، هدف این افراد از حمایت این گزینه فقط معامله گری های پشت پرده و در واقع پیش خرید منافع شخصی خودشان است و به همین جهت فردی غیربومی و بی تجربه انتخاب شده است تا براحتی بتوانند به خواسته های خود برسند، غافل از اینکه این حوزه ای که بر سر آن معامله می شود موضوع «سلامت و جان»مردم است.

گفته می شود دو تن از نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد و نزدیکان آنها بشدت در تلاش برای انتصاب وی هستند، این فرد وابستگی قومی به یکی از اسپانسرهای نمایندگان دارد و در جلسات خصوصی قول هایی برای تامین منافع آنها از محل حوزه سلامت مردم را داده است.

این اتفاق در حالی انجام می شود که هم اکنون بیمارستان ها و فضای درمانی کهگیلویه و بویراحمد در شرایط بغرنجی بسر می برد و انتقادهای زیادی به وضعیت بیمارستان ها، کلینیک ها و مراکز بهداشتی به این حوزه ها وارد است و اگر قرار است فردی بی تجربه به مدیریت این حوزه برسد قطعا شرایط بدتر خواهد شد.

لازم به ذکر است تا لحظه انتشار این خبر رئیس دانشگاه علوم پزشکی در مقابل این فشارها ایستادگی کرده است، اما این امادگی وجود دارد تا در صورتی که این اتفاق که به معنای واقعی بازی با جان مردم محروم استان کهگیلویه و بویراحمد است، صورت بگیرد اسناد معامله گری های پشت پرده این افراد  برای افکار عمومی منتشر شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت