پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 اردیبهشت 1403 ساعت 19:02:: شناسه خبر: 145855

تجلیل از ۵۰ معلم بازنشسته توسط شورا و شهرداری دوگنبدان برای اولین بار

به مناسبت روز معلم برای اولین بار از ۵۰معلم بازنشسته و معلمان اول دبستان اعضای شورا و شهردار دوگنبدان تقدیر شد.

صدای جنوب؛

به مناسبت روز معلم برای اولین بار از ۵۰معلم بازنشسته و معلمان اول دبستان اعضای شورا و شهردار دوگنبدان تقدیر شد.
به مناسبت روز معلم از طرف شهردار و رئیس شورای شهر دوگنبدان در راستای گرامیداشت مقام معلم، ضمن تجلیل از جایگاه والا و مقام شامخ معلم، از تلاش های فرهنگیان در راستای هدایت و ارشاد نسل سرافراز کنونی با اهدای لوح تقدیر به جمعی از معلمان بازنشسته و جمعی از فرهنگیان شهر، از زحمات این قشر زحمتکش تقدیر به عمل آوردند.

محمدعلی کرمی رئیس شورای شهر دوگنبدان گفت:امام خمینی (ره) نیز فرموده‌اند که معلمی شغل انبیاست؛ بنابراین، اگرچه آیات خداوند فقط بر پیامبر نازل شده است، اما در تعلیم و تربیت و هدایت جامعه، معلمان با پیامبران شریک هستند.

وی ادامه داد:تقدیر و تجلیل از معلمان نباید مختص به یک روز خاص باشد بلکه همه‌ ما در هر جایگاهی که هستیم باید تجلیل از آموزگاران را همواره مدنظر قرار دهیم، چراکه بر اساس آموزه‌های دینی احترام به آموزگاران از واجبات به شمار می‌آید.

شهردار دوگنبدان در ادامه این مراسم هم گفت:اگر به دنبال جامعه ای موفق هستیم، راهش در آموزش و پرورش است و معلمان با تربیت نسلی با ایمان در بوجود آوردن جامعه ای سالم و موفق نقش بسزایی ایفا می کنند.

رضا قشقایی افزود:این روزها بهانه ای است تا از این قشر زحمتکش تجلیل و قدردانی شود.

وی در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات معلمین که دلسوزانه به تربیت و تعلیم نسل آینده این مرز و بوم می پردازند، از تلاش های همه فرهنگیان در راستای هدایت و ارشاد نسل سرافراز کنونی تقدیر و تشکر کرد.
در پایان از زحمات بی مانند و تلاش مجدانه آموزگاران بازنشسته ای که در تعلیم و تربیت فرزندان این شهر تلاش داشته اند،توسط شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ،با حضور امام جمعه،مدیر عامل نفت و گاز گچساران،فرمانده سپاه ناحیه بسیج شهرستان،معاون فرماندار و …… تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت