پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اردیبهشت 1403 ساعت 21:02:: شناسه خبر: 145920

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام دیدار کرد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) دیدار و بر مشارکت ستاد اجرایی با دولت در اجرای پروژه‌های مختلف استان تاکید کرد.

به گزارش صدای جنوب  و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سیدعلی احمدزاده سه شنبه در راستای استفاده از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) دیداری با پرویز فتاح داشت.

استاندار در این دیدار اظهار کرد گیاهان دارویی علاوه بر ایجاد اشتغال در استان از نظر ارزش اقتصادی به شدت با اهمیت است و می تواند تأثیر بالای بر اقتصاد استان داشته باشد.
احمدزاده به کارخانه گیاهان داروی هربی فارمد گچساران اشاره کرد و گفت: کارخانه‌ی هربی فارمد که به منظور تولید و فرآوری گیاهان دارویی مورد بهره برداری قرار گرفته نیاز به تکمیل و راه‌اندازی خط تولید و بسته بندی دارد.
استاندار به ضرورت سرمایه گذاری مجدد ستاد اجرایی به میزان ۵۰۰ میلیارد ریال در این کارخانه تأکید کرد.
احمدزاده با بیان اینکه کارخانه قند یاسوج پس از چند سال با مشارکت ستاد اجرایی حضرت امام(ره) به چرخه تولید بازگشت، گفت در حال حاضر این کارخانه هم با استفاده از چغندر قند و هم شکر قرمز فعالیت می کند.
استاندار ادامه داد با افزایش کشت چغندر در استان و استان های همجوار، مشکل تأمین چغندر قند کارخانه حل خواهد شد و نیازمند تداوم حمایت‌های ستاد از نماد صنعت استان هستیم.
احمدزاده افزود: بیش از ۱۴۰ نفر نیرو بصورت تمام وقت در این واحد صنعتی مشغول به کار هستند و کارخانه برای ۶۰۰ نفر، اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده است.
استاندار به مشارکت ستاد اجرایی در پروژه‌های محرومیت زدایی و اشتغال زا تاکید کرد.
احمدزاده تاکید کرد با مشارکت ستاد اجرایی و دولت بیش از ۶۰ مدرسه و مسجد در استان در دست ساخت است که با تداوم حمایت ستاد اجرایی قطعا این فضاهای آموزشی که بسیار هم نیاز بوده سریعتر تکمیل می شوند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هم ضمن ابراز خرسندی از همکاری و هماهنگی میان دولت و ستاد اجرایی در استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) علاقمند به مشارکت در پروژه‌های محرومیت زدایی و اشتغال زای استان است.
پرویز فتاح بر حمایت کامل ستاد اجرایی از کارخانه قند یاسوج و کارخانه گیاهان داروی هربی فارمد گچساران تا تولید محصول تأکید کرد.
وی با بیان اینکه می بایست مدارس و مساجد در دست کار به سرعت تکمیل شوند گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد یکی از مناطقی است که حتما باید مورد توجه ویژه این ستاد بوده و در آن فعالیت مستمر داشته باشد.
در این نشست مقرر شد تا هیئتی از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به استان سفر کرده و با هم افزایی و هماهنگی این ستاد و مجموعه دستگاه های اجرایی استان از پروژه های در دست اجرا بازدید و مشکلات آنها بررسی و رفع شوند و در روند اجرا هم تسریع به عمل آید.

 

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت