پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 اردیبهشت 1403 ساعت 23:02:: شناسه خبر: 145969

حجت‌الاسلام صلواتی خطاب به مسئولان:

برای خدمت به مردم استراحت را بر خود حرام کنیم

اجلاسیه شهدا و رزمندگان بهمیی شامگاه چهارشنبه با حضور میهمانان کشوری و استانی در لیکک آغاز شد.

صدای جنوب:

اجلاسیه شهدا و رزمندگان بهمیی شامگاه چهارشنبه با حضور میهمانان کشوری و استانی در لیکک آغاز شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در این مراسم در توصیف رشادت مردم بهمیی گفت: بهمئی دارای تاریخ پرافتخار است مردم بهمیی مایه افتخار استان هستند از روحیه سلحشوری، غیوری و شجاعت برخوردارند در دفاع از میهن و شریعت اسلام و نطام و ولایت نقش آفرینی می کنند.

امام جمعه بهمیی افزود: قوم و ایل بهمئی مورد غضب حکومت ملعون و دیکتاتور پهلوی بودند افتخار آنها قیام سال ۱۳۱۶علیه خاندان منحوس پهلوی است این ساحشوری و شجاعت و غیرت در شأن بهمیی هاست.

وی با بیان اینکه اگر در میان قوم و ایلی زندگی می کنیم که صفا، صمیمیت مهربانی و وفاداری است یا بهمیی هستند یا با مردم بهمیی رابطه سببی و نسبی دارند یا مهمان بهمیی ها هستند، ادامه داد: ایل بهمیی هر چه دارند به برکت ذریه حضرت زهرا دارند. این مردم قدردان نظام و شهدا هستند. در همه مناسبتها در دفاع از نظام آماده مجاهدت و در صحنه اند در مرام بهمیی ها پشت کردن به انقلاب و نظام و امام و شهیدان هرگز نخواهیم دید.

امام جمعه لیکک گفت: با همه تلاشهای دولتها و با وجودظرفیت های موجود از جمله نفت اما مردم همچنان از بیکاری رنج می برند ۵۰درصد مردم تحت حمایت نهادهای حمایتی هستند.

وی با بیان اینکه امشب همه به دعوت شهیدان اینجا جمع شده،ایم، اجلاسیه را دارای پیامها و درس‌هایی از شهدا دانست وافزود: مسیولان پیام شهدا را بشنوید با گوش هایمان پیام شهدا را بشنویم و ببینیم از ما چه می خواهند به دعوت شهدا آمدیم تا پیام شهدا را بشنویم شهدا از ما چه می خواهند.

حجت‌الاسلام صلواتی ادامه داد: اولین پیام شهدا این است به ما می گویند چون ادامه دهنده راه ما هستید خوشحال و خرسندیم شهدا به ما انگیزه می‌دهند.

امام جمعه لیکک بیان کرد: پیام دیگر شهدا این است که تنظیم روابط با رعایت تقواست.

وی پیام ذیگر شهدا را دفاع از ولایت خواند و گفت:شهدا می گویند نگذارید ندای« أین عمار» ولی تکرار شود.
وی اضافه کرد: امروز همه دشمنان متوجه خیمه ولایت اند این زمانی اتفاق می افتد که ما غافل باشیم.

به گفته صلواتی پیام شهدا به مسیئولان خدمت به مردم است از مسئولان می‌خواهند برای مردم مجاهدانه وارد میدان شوید نگذارید مردم با سختی و گرفتاری زندگی کنندبرای خدمت به مردم استراحت رابر خود حرام کنیم.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت