پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 اردیبهشت 1403 ساعت 14:02:: شناسه خبر: 146072

کاروان زیر سایه خورشید ۲۷ اردیبهشت به کهگیلویه می آید

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: همزمان با دهه کرامت ۴۰ عنوان برنامه در این شهرستان اجرایی می‌شود.

صدای جنوب:

عبدالکریم عبودی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه به تشریح برنامه های هفته کرامت پرداخت و گفت: امسال در این دهه ۴۰ عنوان برنامه در کهگیلویه برگزار می‌شود.
وی از حضور خادم یاران رضوی در نماز جمعه، برپایی جشن ویژه دختران، بازدید از خانواده معظم شهدا و عیادت از جانبازان، برگزاری جلسات کتابخوانی، حضور در امامزادگان و برگزاری شب شعر، اجتماع نوجوانان رضوی، برگزاری میز خدمت و مشاوره، حضور در مدارس و مناطق محروم و حاشیه شهر به عنوان برخی از برنامه های دهه کرامت در شهرستان نام برد.
عبودی حضور و غبارروبی در گلزار مطهر شهدا، عیادت از خادم یاران بیمار، برپایی جشن و پذیرایی در مراکز بهزیستی و سالمندان، تجلیل از نخبگان علمی و ورزشکاران مدال آور، مراسم اهدای جهیزیه به نو عروسان بی بضاعت، تکریم خانواده‌های پرجمعیت، برپایی چایخانه امام رضایی را به عنوان دیگر برنامه های دهه کرامت در کهگیلویه نامید.
وی به کاروان زیر سایه خورشید که هر سال در ایام دهه ی کرامت به کهگیلویه شرفیاب می‌شوند و حال و هوای شهرستان را معنوی می کنند اشاره کرد و گفت: امسال نیز این کاروان در ۲۷ اردیبهشت وارد شهرستان می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه از دیدار با خانواده شهدا، برگزاری جشن دهه کرامت در روستای تل کوچک، کلات، لیرکک، دشمن زیاری، جشن مرکزی در بلوار حاج قاسم سلیمانی میدان نماز ساعت ۲۰:۳۰ با حضور خدام و پرچم متبرکه امام رضا(ع)، حضور در بیمارستان و عیادت از بیماران را به عنوان برنامه های کاروان زیر سایه خورشید در کهگیلویه نام برد.
عبودی از عموم مردم خواستار شرکت در برنامه های دهه کرامت شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت