پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 خرداد 1403 ساعت 16:03:: شناسه خبر: 146833

امام جمعه کهگیلویه:

تخریب افراد در مناظره های انتخاباتی بی حرمتی است

صدای جنوب: حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت نگاه اسلام و ائمه اطهار به تکریم زن را نشاندهنده اهتمام به جایگاه زنان دانست و با استناد به روایتی از رسول خدا خطاب به حضرت علی«ع» گفت: هر مردی که به خانمش کمک کند اندازه هر موی سر او یکسال عبادت به او […]

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت نگاه اسلام و ائمه اطهار به تکریم زن را نشاندهنده اهتمام به جایگاه زنان دانست و با استناد به روایتی از رسول خدا خطاب به حضرت علی«ع» گفت: هر مردی که به خانمش کمک کند اندازه هر موی سر او یکسال عبادت به او می دهیم؛ عبادتی که روزش را روزه باشی و شبش را شب زنده‌دار.

امام جمعه کهگیلویه در تبیین این روایت ادامه داد: خدای متعال عطا می‌کند به این مرد از ثواب آنچه که خدا به صابرین داده است. پیامبر فرمود یا علی! کسی که به خانمش در خانه کمک کند ولی پشیمان نشود خداوند اسمش را در دیوان شهدا می‌نویسد در هر شبانه‌روز ثواب هزار شهید می‌نویسد. برای قدم برداشتن در کار خانه خداوند ثواب حج عمره می‌نویسد.

وی جلسه سالانه ارتحال امام را یادآور شد و افزود: در این جلسه جای رئیس جمهور شهید خالی بود و قاب عکسش در بین مسئولان جای داشت.

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در وصف شهید رئیسی گفت:پیامهای رهبری انقلاب درباره شخصیت‌های مختلف را که مرور می‌کنیم می‌بینیم برای هیچ شخصیتی چنین صفاتی را بکار نبردند.

وی در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری را از رویدادهای مهم خواند و گفت: فضای این روز کشور انتخاباتی است برخی به طعنه و گلایه اقدام می‌کنند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خدمات ریس جمهور شهید را یادآور شد و افزود:من به خیلی‌ها گفته و می‌گویم استغفار کتید آنها که ادعای انقلابی داشتند نسبت به خدمات رییسی تخریب بی‌رحمانه داشتند مرا متهم به سخنگوی دولت بودن کردند بله به سخنگوی جریان انقلاب افتخار می‌کنم.

وی اضافه کرد:مردم خادم و خائن را خوب می‌شناسند شهید رئیسی به شعارهای انقلاب پایبند بود.

امام جمعه کهگیلویه گفت:ما نیاز به رییس جمهور فعال، پرکار، آگاه و معتقد به آرمانهای انقلاب هستیم مراقب باشیدصحنه انتخابات صحنه عزت افتخار و حماسه است میدان تبیین و نه عرصه تخریب است.

وی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته بداخلاقی و بی انصافی در مناظرات وجود داشت،گفت:کسی که برنامه ندارد به جای تبیین تخریب می کند تخریب افراد بی حرمتی است تهمت و لجن پراکنی دردی از جامعه دوا نمی کند انتخابات آبروی ملی کشور است صحنه کش و قوس و تخریب و توهین نیست. گول شعارهای پرزرق و برق را نخورید ببینید چه کسی در خط انقلاب است.

امام جمعه کهگیلویه با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی«ع» و حضرت فاطمه«س» گفت: امروز عمده ازدواج جوانان موانع فرهنگی است چشم وهم چشمی و تجمل نمی گذارد جوانان ازدواج کنند بانوان سخت گیری در ازدواج و شرط‌های سنگین را کنار بگذارند.

وی هم چنین ضمن بزرگداشت هفته محیط زیست از خدمات زحمت کشان عرصه محیط زیست قدردانی کرد.
حجت‌الاسلام وحدانی‎‌فر مشارکت همگانی در حفظ محیط زیست و حراست از منابع طبیعی را ضروری خواند و افزود:هفته گذشته آتش سوزی نگران کننده‌ای داشتیم مهار شد اما طبیعت سوخت توقع داریم باعث و بانی آتش سوزیها معرفی شوندهمه خود را حافظ محیط زیست بدانیم.

خطیب نماز جمعه دهدشت همچنین با اشاره به دغدغه کشاورزان درباره برداشت محصولات و مشکلات پیش آمده افزود: امسال با افزایش تعداد کمباین کار برداشت محصولات سرعت گرفت همین باعث شد حجم مراجعه به مراکز خرید افزایش پیدا کند و البته استفاده از ماشین آلات سبک برای حمل گندم منجر به کندی روند خرید شد.امیدواریم سال آینده تدبیر بیشتری برای مراکز خرید و وسیله حمل اندیشیده شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت