پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 خرداد 1403 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 146910

ویژگی های رییس جمهور آینده از نگاه نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد

یادواره ۱۹ شهید جهادگر کهگیلویه بزرگ موسوم به سنگر سازان بی سنگر در گلزار شهدای دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

آیت‌الله سید نصیر حسینی در این یادواره  ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای جهادگر، گفت: بزرگی انقلاب اسلامی به این است که بعد از پیروزی انقلاب هجمه های سنگینی علیه نظام اسلامی طراحی شد.
وی با اشاره به اینکه دشمن ظرفیت انقلاب اسلامی را درک کرد که چقدر قدرتمند است، افزود: ظرفیتی که می‌تواند تمام اهداف و آرمان های شیطانی دشمن را زمین‌گیر و به چالش بکشاند.
آیت الله حسینی به رشادت های مجاهدانه سنگر سازان بی سنگر اشاره کرد و گفت: زیر ساخت های خدماتی که امروز می‌بینیم به همت جهادگران در زمان دفاع مقدس اتفاق افتاد.
وی خاطرنشان کرد: وقتی دیدند که نظام اسلامی دارد به رفاه و در مسیر توسعه قرار می‌گیرد جنگ را بر او تحمیل کردند که حکومت اسلامی از بین برود اما با عنایت خداوند و حضور همه اقشار الخصوص سنگر سازان بی سنگر در میدان جنگ نگذاشتند که دشمن به خواسته خود برسد.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه صدام در مقابل ملت ایران عددی نبود، گفت: اگر حمایت آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها نبود در چند عملیات اول حکومت صدام سقوط می‌کرد.
آیت الله حسینی با اشاره به اینکه اگر امروز هم حمایت های آمریکا، انگلیس و فرانسه نباشد در همان عملیات طوفان الاقصی کار رژیم صهیونسیتی تمام بود، افزود: این تلاش ها گرچه خساراتی داشت اما ملت ایران روز به روز در عرصه های مختلف به شکوه و عظمتش افزوده و قله‌های پیروزی را فتح می‌کنند.
وی با بیان اینکه به واسطه تلاش ها و مجاهدت های شهدا امروز این کشور با عظمت در اختیار ما است، افزود: در تاریخ کره زمین بعد از انقلاب انبیاء و ائمه اطهار سراغ نداریم انقلابی با این ویژگی ها و گستردگی که همه شعارها و آرمان های انبیأ را در درون خود جای داده باشد در تاریخ بشر وجود داشته باشد.
امام جمعه یاسوج تنها کشوری را که با جسارت و شجاعت از مظلومیت فلسطین و غزه حمایت می‌کند را ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: کشوری که رئیس جمهور آن در سازمان ملل قرآن را بالا می‌برد و از ارزش های الهی دفاع می‌کند. وی شهید جمهور آیت الله رئیسی را انسان شایسته ای دانست و گفت: امروز نظام اسلامی است با صراحت از ارزش‌های الهی و معنوی دفاع کند و در مقابل استعمار و استکبار بایستد و از مظلومیت عالم می‌کند.
ایت الله حسینی با اشاره به نقش دشمن در فضای مجازی، گفت: دشمن ارباب رسانه جهانی است، تلاش می‌کند که مردم را نسبت‌ به انقلاب، اسلام و دستاوردهای نظام نا امید کند. وی مسئله حفاظت و حراست از انقلاب را یک رسالت سنگین و وظیفه بزرگی بر دوش همه ملت خواند و گفت: قطعا در محکمه عدل الهی حاضر خواهیم شد و از ما می‌پرسند که برای انقلاب اسلامی چکار کردید.
آیت الله حسینی یکی از مراحل حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی را حضور در عرصه انتخابات عنوان کرد و گفت: انتخابات یعنی وقتی رای می‌دهم حاضر هستم برای جانفشانی و دفاع از این انقلاب و فرمان رهبر معظم انقلاب در هر میدانی که نیاز باشد فداکاری کنم.
وی با بیان اینکه امروز دشمن تلاش می‌کند که مردم در انتخابات شرکت نکنند و جبهه حق خالی شود، افزود: ملت ما هشیار هستند مصداق آن حماسه حضور میلیونی شان در تشییع شهدای خدمت است.
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دشمن فکر می‌کرد فاصله زیادی میان مردم و مسئولان است، گفت: اما ملت ما با این حماسه حضور نشان دادند که مسئولان در خدمت مردم و انقلاب هستند و مردم هم علاقمند به مسولان هستند.
وی با اشاره به اینکه مسئله انتخابات مسئله بسیار مهمی است، افزود: به کسی رای دهید که از آرمان ها و عزت این سرزمین دفاع کند و با تجربه باشد. آیت الله حسینی ویژگی های آیت الله رئیسی در ریاست‌جمهوری را یادآور شد و گفت: فردی مانند شهید رئیسی که در خدمت مردم شبانه روز زحمت بکشد، همه عرصه های خدمت به انقلاب را تجربه کرده و انحرافی از اسلام و آرمان های انقلاب و ولایت نداشته باشد را انتخاب کنیم.
وی حضور در انتخابات را یک وظیفه دانست و افزود: فردی در تراز انقلاب اسلامی و شهید جمهور آیت الله رئیسی را انتخاب کنیم، کسی که می‌خواهد جانشین آیت الله رئیسی شود باید رئیس جمهوری در سطح جهانی باشد.
آیت الله حسینی با بیان اینکه در آینده این جهان بر اساس آرمان های نظام جمهوری اسلامی مدیریت خواهد شد، گفت: رئیس جمهور این سرزمین باید در تراز ریاست جمهور جهانی باشد و این ظرفیت در نظام اسلامی وجود دارد.وی یکی از ظرفیت ها و برجستگی های نظام جمهوری اسلامی را تربیت شخصیت های برجسته و در شأن نظام عنوان کرد.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت