پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 خرداد 1403 ساعت 01:03:: شناسه خبر: 147029

کاهش نرخ بیکاری از اقدامات مهم دولت سیزدهم در استان است

معاون توسعه و پشتیبانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: جذب بی سابقه اعتبارات، افزایش سرمایه گذاری و کاهش نرخ بیکاری از اقدامات مهم در دولت سیزدهم برای استان است

به گزارش  صدای جنوب ، مرادعلی پیوند ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در دولت سیزدهم با بهره برداری از پتروشیمی گچساران برای بیش از یکهزار نفر در این استان اشتغالزایی ایجاد شد.

پیوند تصریح کرد: طرح‌های اقتصادی، تولیدی و اشتغالزایی کلان و زیادی در این استان در دست اجراست که تکمیل این طرح‌ها در کاهش نرخ بیکاری نقش مهمی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری استان پیش از دولت سیزدهم و بر اساس آمارها ۱۱ درصد بوده که هم اکنون و به همت این دولت و تلاش مدیریت اجرایی استان و دیگر متولیان امر به حدود هفت درصد رسیده است، گفت: راه اندازی پتروشیمی گچساران در کاهش نرخ بیکاری در استان نقش مهمی داشته و برای توسعه اشتغال باید از نگاه‌های سنتی عبور کرد.

پیوند اظهار داشت: در استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه‌های مختلف ظرفیت‌های مطلوبی وجود دارد که می‌توان در این حوزه‌های طرح‌های عملیاتی ارائه کرد.

وی بهره‌وری نیروی انسانی را از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: به همین دلیل باید اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه بهره وری نتیجه گرا باشد و اقدامات مهمی از سوی دولت سیزدهم در حوزه بازار کار رخ داده و موجب رونق این بازار شده است.

پیوند تصریح کرد: دولت سیزدهم تلاش کرد که از ورود به حاشیه‌ها پرهیز کند و با عملکرد مناسبی که در حوزه رسانه‌ای سیزدهم رقم خورد کمتر شاهد ورود دولت به مسائل حاشیه‌ای بودیم.

وی همچنین با بیان اینکه انتخابات پیش‌رو بسیار حساس و سرنوشت ساز است، گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری حماسه دیگری در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی رقم می‌زنند.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت