پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 خرداد 1403 ساعت 10:03:: شناسه خبر: 147101

قاضی کشیک قلابی در کهگیلویه به دام افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: فردی که با جعل عنوان قاضی کشیک دادگستری خود را به شهروندان معرفی و از آنها کلاهبرداری می‌نمود دستگیر شد.  

صدای جنوب:

قاضی کشیک قلابی در کهگیلویه به دام افتاد
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت: فردی که با جعل عنوان قاضی کشیک دادگستری خود را به شهروندان معرفی و از آنها کلاهبرداری می‌نمود دستگیر شد.
سرهنگ سید محمد موسوی در بیان این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور فردی در جلوی ساختمان دستگاه قضایی، شورای حل اختلاف، دادسرا، بانک‌ها، فرمانداری و اماکن نظامی با عناوین مختلف نظر به حساسیت موضوع مراتب در دستور کار تیم جمع آوری پلیس اطلاعات شهرستان کهگیلویه قرار گرفت.
وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند پیرامون مکان‌های تردد احتمالی، مظنون را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی وی را دستگیر و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به آن را نیز توقیف کردند.
موسوی تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقیقات و بازجویی‌های خود به این نتیجه رسیدند که این فرد با سوء استفاده از تردد در مراجع قضایی و دولتی خود را از قضات شاغل در مراجع قضایی شهرستان و فردی ذنفوذ در سطح استان معرفی و به مردم وعده حل فصل پرونده می داد و به طرق‌های مختلف از شهروندان کلاهبرداری می‌نمود.
وی گفت: ماموران در بازرسی از خودروی متهم تعداد ۱ عدد مهر قاضی کشیک، ۱ عدد کارت کارکنان فراجا و مجوز تردد به اماکن نظامی و قضایی، مهر کارشناس تصادفات راهنمایی و رانندگی، ۱ عدد مهر کارشناس بیمه مرکزی، مهر اساتید دانشگاه علوم پزشکی یکی از استان‌های همجوار و تعدادی اوراق مهمور به مهرهای مراجع قضایی و انتظامی کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد بدون در نظر گرفتن روال قانونی امور و نیازمندی‌های اداری خود به افراد سودجو و وعده‌های فریبنده این چنینی اعتماد و ندانسته اقدام به همکاری با آنها می‌نمایند به شهروندان توصیه کرد: از اعتماد بی‌مورد به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا با پلیس اطلاع رسانی نمایند

🌐 دستگیری سارق محتویات درون خودرو با ۱۴ فقره سرقت در کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری یک نفر سارق محتویات درون خودرو با اعتراف به ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی گسترده یک نفر سارق را در این راستا دستگیر کردند.
موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۴ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد.
این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد از شهروندان خواست: نسبت به ایمن کردن خودرو در جهت پیشگیری از سرقت اقدام و هر مورد مشکوک را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.
🇮🇷🔵🇮🇷🔵🇮🇷

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت