پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 تیر 1403 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 147255

تحلیل کارشناسی سید محمد موحد از انتخابات ریاست جمهوری و لزوم رای به سید محمد باقر قالیباف

افتتاح ستاد شورای ائتلاف نیروی های انقلاب اسلامی دکتر محمد باقر قالیباف در کهگیلویه با حضور نماینده کهگیلویه افتتاح شد.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام سید محمد موحد در افتتاحیه ستاد انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب “قالیباف” در دهدشت، از انتخابات پیش‌رو به اشاره کرد و گفت: این روزها در یک آزمونی قرار داریم که دشمن با تمام توان و قدرت میلیاردها دلار برای عدم حضور مردم در پای صندوق های رأی دارد هزینه می‌کند.
وی حضور حداکثری مردم در انتخابات را با استنباط از روایات ائمه علیهم‌السلام و تاکیدات رهبر معظم انقلاب به عنوان یک وظیفه شرعی مهم خواند و گفت: در این انتخابات رئیس جمهوری که با آرا و پشتیوانه قوی مردم انتخاب شود در مجامع بین المللی و جایگاه های مختلف مقتدرانه و توان بیشتری حرف می زند.
موحد خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که امروز دنیا در مقابل شما ملت عزیز تسلیم شده است و بخواهید یا نخواهید دشمنان این را تحمل کنند یا نکنند امروز ایران اسلامی قبل از آنی که یک ایران موشکی، نظامی، علمی یا همه جانبه باشد یک ایرانی ست که اقتدارش بعد از خدای بزرگ به ملتی شکست ناپذیر است.
وی خطاب به مردم با بیان اینکه حضور شما پای صندوق های رای تیری بر قلب دشمن و بر این فضای مجازی آلوده دنیا است، افزود: دشمن با تمام توان و قدرت برای این که ما را در خانه بنشاند و ما را بی تفاوت نسبت به انتخابات بی تفاوت کند دارد تلاش می‌کند، هشیار باشید. نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس با تاکید بر اینکه مشارکت ما در انتخابات یک الزام دینی، اخلاقی، اجتماعی و سیاسی است، گفت: قطعا اگر ما به دنبال یأس دشمن و سیلی زدن به آن هستیم باید با تمام قدرت پای صندوق های رای حضور پیدا کنیم.
حجت‌الاسلام موحد به انتخاب اصلح اشاره کرد و گفت: هر کسی از فیلتر شورای نگهبان گذشت و پا در عرصه کاندیداتوری گذاشت در همه مسائل مورد قبول است، اما ما نباید بدون مطالعه، دقت و بررسی به کسی رای دهیم. وی با اشاره به اینکه باید در انتخاب خود دقت کنیم، گفت: بیوگرافی و کارنامه عملکرد همه کاندیدها در دوران مدیریت شان را ورق بزنید، ببینید کدامشان در همه مراحل امتحان خود را پس داده‌اند به آن فرد رأی دهید.
موحد با بیان اینکه خداوندا تو آگاهی که من وام‌دار هیچ کدام از این‌ کاندیدها نبودم و نیستم و هر زمانی هم تشخیصی دادم بر اساس مبانی دینی و مسئولیت دینی وظیفه خود را به مردم در مراحل مختلف ابلاغ کردم، افزود: در جایگاه های مختلف به آن چه رسیدم ادای وظیفه کردم.
وی به تشریح حضور پر افتخار محمدباقر قالیباف در عرصه های مختلف کشور اشاره کرد و گفت: کسی که در تمام دوران جبهه موجب افتخار بوده و لحظه ای در این میدان درنگ نکرد و توانست به عنوان یک فرمانده دلاور و مقتدر افتخار ایجاد کند.
موحد با بیان اینکه وقتی در جامعه بین‌المللی مدیری از ایران اسلامی مدال می‌گیرد، آن‌هم در اوج مظلومیت ایران ،کار عادی است؟، افزود: قالیباف در دوران خدمتش تمام ناوگان نیروی انتظامی را متحول کرد، شهرداری تهران بزرگ‌ترین مصداق یک مدیریت توانمند است.نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: ما اگر قرار است نخواهیم با مدیری همراهی کنیم، چرا باید تخریبش کنیم؟ من مسئولیت تمام مدیران مجلس را دیدم، من دیدم کمتر از یک هفته آن‌چنان بر ریاست مجلس مسلط شد که لذت بردم.

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت