پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اسفند 1395 ساعت 05:12:: شناسه خبر: 14732

تشریح عملکرد یکساله شهرداری دیشموک +تصاویر

شهردار دیشموک از توجه ویژه استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد و نیک اقبالی معاون عمرانی و سایر مدیران استانی وهمچنین پوزش فرماندار کهگیلویه و همکاری خوب مدیران بخش دیشموک باشهرداری قدردانی کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

عدم اعتماد به جوانان در انجام کارهای مدیریتی همواره مورد نقد درسطح استان کهگیلویه وبویراحمد بوده است و کمتر مدیران به این مورد مهم وتاثیرگذار پرداخته اند.

شورای اسلامی شهر دیشموک اما دراقدامی شایسته وقابل تحسین با سپردن مسیولیت شهرداری این شهر به یکی از جوانان بومی درسی به سایرمدیران داد تا انها هم به جوانان اعتماد نمایند.

در ادامه تور خبرنگاران شهرستان کهگیلویه برای بیان عملکرد مدیران وهمچنین تشریح  خدمات انجام شده درسال ۱۳۹۵ جبارروشن شهردار جوان دیشموک میزبان برخی از خبرنگاران خبرگزاری وپایگاه های خبری بود وبه سوالات خبرنگاران وهمچنین بیان کارهای انجام شده پرداخت که ماحصل ان در زیر می اید و امیدواریم سایر مدیران به جای فرافکنی و فرارازخبرنگاران، عملکرد و برنامه های خود را اطلاع رسانی نمایند.

شهردار دیشموک ابتدااز حضورخبرنگاران در دیشموک قدردانی و پیشاپیش فرارسیدن سال نو را تبریک گفت.

جبار روشن درزمینه پروژه های شهرداری  اظهار داشت: ۹ هزار متر مربع جدول‌گذاری و ۱۸ هزار متر مربع آسفالت در دیشموک انجام شد.

وی با بیان اینکه جایگاه دفن زباله به علت معارضات اجتماعی با دستور قضایی تعطیل شده بود،افزود: با گذشت ۱۹ سال بلاتکلیفی امسال یک هکتار زمین اهدایی برای دفن زباله در نظر گرفته شده و در حال آماده‌سازی است.

شهردار دیشموک اعتبار ساماندهی جایگاه دفن زباله را ۴۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت:هفت کیلومتر از مسیر دسترسی به این مکان زیرسازی شده است.

روشن راه‌اندازی کارگاه تولید بتن با ظرفیت تولید روزانه ۴۰۰ قالب و ۸۰۰ عدد بلوک را یکی از منابع درآمد شهرداری دانست و گفت: بتن‌های تولیدی این کارگاه از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

وی در ادامه تشریح عملکرد شهرداری خاطرنشان کرد: ۹ هزار متر مربع جدول‌گذاری طی دوره چهارم شهرداری انجام شده که بیش از شش هزار متر مربع از این کار طی سالجاری انجام است.

روشن تصریح کرد:سه هزار متر مربع از جدول سطح شهر باقی مانده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان خرداد سال ۹۶ تکمیل شود.

بازگشایی ورودی‌های دیشموک از دو مسیر خوزستان و سد بالیاب،بازگشایی افزون بر ۵۰ معبر دارای معضل اجتماعی و تعریض این معابر با رایزنی مالکان،نصب ۱۰۰ دستگاه سطل زباله در شهر،اختصاص پارکینگ خودروهای توقیفی،خرید یک دستگاه کمپرسی برای شهرداری و آغاز عملیات چمن مصنوعی فوتبال از دیگر اقداماتی است که در شهرداری دیشموک انجام شده است.

شهردار دیشموک با اشاره به سرانه فضای سبز در این شهر تصریح کرد: یکی از عمده‌ترین دلایل نبود پارک در این شهرشش هزار و ۷۰۰ نفری عدم همکاری منابع طبیعی در واگذاری زمین‌های ملی برای ایجاد پارک و توسعه فضای سبز بود.

به گفته روشن افزون بر ۳۰ هکتار زمین متعلق به منابع طبیعی در محدوده خدمات شهری و حاشیه شهر وجود دارد و با وجود پیگیری و درخواست‌های مکرر اما منابع طبیعی شهرستان و استان از واگذاری زمین برای ایجاد پارک خودداری کرده است.

روشن خاطرنشان کرد: به دلیل عدم رعایت ماده ۱۰۱ و دریافت نشدن حق شهرداری از تفکیک زمین‌ها و تغییر کاربری زمین‌های دارای کاربری فضای سبز،تاکنون هیج پارکی علیرغم فضاهای مناسب احداث پارک در شهر دیشموک راه‌اندازی نشده است.

وی با بیان اینکه شهرداری منابع درآمدی در اختیار ندارد،میزان حقوق پرداختی به پرسنل اداری و نیروهای خدماتی را ۶۴ میلیون تومان در ماه دانست و گفت: انتظار می‌رود در اعتبارات ماده ۱۸۰ و بخش بحران نگاه ویژه‌ای به دیشموک شود.

شهردار دیشموک از توجه ویژه استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد و نیک اقبالی معاون عمرانی و سایر مدیران استانی وهمچنین پوزش فرماندار کهگیلویه و همکاری خوب مدیران بخش دیشموک باشهرداری در انجام پروژه های شهری  قدردانی کرد.

 وی در پایان گفت شهرداری دیشموک اماده استقبال شایسته  از میهمانان نوروزی است.

تصاویر

۲۰۱۷۰۳۱۲_۱۸۰۳۵۷ (۱) ۲۰۱۷۰۳۱۲_۱۸۰۳۲۶ ۲۰۱۷۰۳۱۲_۱۷۵۷۴۵ ۲۰۱۷۰۳۱۲_۱۷۵۸۱۵ ۲۰۱۷۰۳۱۲_۱۷۴۲۰۳ ۲۰۱۷۰۳۱۲_۱۶۵۵۰۷ ۲۰۱۷۰۳۱۲_۱۸۲۶۰۱ ۲۰۱۷۰۳۱۲_۱۸۱۹۰۰ ۲۰۱۷۰۳۱۲_۱۸۲۳۲۲ ۲۰۱۷۰۳۱۲_۱۸۱۳۴۸ ۲۰۱۷۰۳۱۲_۱۷۵۶۳۱ ۲۰۱۷۰۳۱۲_۱۷۵۳۰۰

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت