پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 تیر 1403 ساعت 11:04:: شناسه خبر: 147675

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

صدای جنوب؛

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ارسلان خادمیان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با مشارکت یگان‌های انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهر با هماهنگی مرجع قضائی به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در اجرای این طرح ماموران ۶ نفر قاچاقچی و ۴۵ نفر معتاد و ۹ نفر از اراذل و اوباش را دستگیر و۵۳۴ دستگاه انواع خودرو و ۸۶ دستگاه موتورسیکلت توقیف کردند.
خادمیان تصریح کرد: در ادامه این طرح ۷۲ نفر به جرم سرقت و ۳۰۹ نفر به دلیل ارتکاب به جرایم مختلف دستگیر و ۵۴۱ مورد حکم جلب اجرا گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند،خاطرنشان کرد: طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی برابر قانون برای افزایش سطح امنیت و آرامش مردم شریف شهرستان گچساران همچنان ادامه دارد و تاکنون موفقیت‌های خوبی در این راستا داشته ایم وبا مخلان نظم و آرامش مردم برخورد جدی صورت می‌گیرد لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند .

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت