پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 تیر 1403 ساعت 21:04:: شناسه خبر: 147987

تبریک فرماندار کهگیلویه به دکتر پزشکیان و قدردانی از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری

سید حمزه محقق زاده طی پیامی از حضور پر صلابت و پر شور مردم کهگیلویه و تلاش عوامل اجرایی در راستای سلامت و امنیت انتخابات صمیمانه قدردانی کرد

صدای جنوب:

سید حمزه محقق زاده طی پیامی از حضور پر صلابت و پر شور مردم کهگیلویه و تلاش عوامل اجرایی در راستای سلامت و امنیت انتخابات صمیمانه قدردانی کرد .

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلى‏ أَهْلِها وَ إِذا حَکَمْتُمْ بَیْنَ النَّاسِ أَنْ تَحْکُمُوا بِالْعَدْلِ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا یَعِظُکُمْ بِهِ إِنَّ اللَّهَ کانَ سَمیعاً بَصیرا

خدا به شما فرمان مى‏دهد که سپرده‏ها را به صاحبان آنها ردّ کنید و چون میان مردم داورى مى‏کنید، به عدالت داورى کنید. در حقیقت، نیکو چیزى است که خدا شما را به آن پند مى‏دهد،خدا شنواى بیناست.

آغاز ؛خداوند قادر متعال را بابت ارزانی نعمت نظامی مبتنی بر اصل قانونمداری و عزت که برگرفته از تعالیم اسلام ناب و حیاتبخش به مردم عزیز و شریف ایران، شاکر و سپاسگزارم .

به یقین ،انتخابات هشتم و پانزدهم تیرماه ۱۴۰۳ ریاست جمهوری در کشورمان تبلور واقعی مردم سالاری دینی و تجلی کلام “میزان رای ملت است” بود.

اینجانب تکرار رویداد حماسه حضور را به مردم فهیم کشورمان و سپس به منتخب ایشان جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان بدلیل توانایی در جلب نظر مردم تبریک می گویم .

واما برگزاری سالم و البته نفس گیر و پرچالش دو انتخابات اخیر در شهرستان کهگیلویه خط بطلانی بود بر همه بداندیشی های چندماه گذشته که انگ وظنّ ناصواب و نازیبای تقلب را هتاکانه به سمت مجریان و خادمان امین مردم در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ نشانه رفته بود.

اینک ضمن تقدیر از همه دست اندرکاران این امر خطیر در شهرستان اعم از هیئات پرتلاش اجرایی و نظارت، اعضای محترم شورای تامین( و همه نیروهای پرتلاش زیرمجموعه آنها؛ پرسنل خدوم فراجا، بسیج سرافراز، دستگاه مقتدر قضایی و سربازان گمنام امام زمان عج ) ،بخشداران پرتلاش، ادارات خدمات رسان ، مدیرعامل محترم پتروشیمی دهدشت، ائمه محترم جمعه، کمیته های مستقر در فرمانداری شهرستان و معاونین فرماندار، اصحاب رسانه ، شبکه استانی دنا، اعضای ستاد مقابله با بحران شهرستان، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، هیئت امناء مساجد ، مدیران مدارس، شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، ستادهای انتخاباتی نامزدهای محترم در هر دو دوره و بویژه جناب آقای دکتر احمدزاده استاندار استوار، صبور و سختکوش استان و معاونین محترم سیاسی-امنیتی- اجتماعی و توسعه و برنامه ریزی ایشان که در برگزاری انتخابات حمایت و پشتیبانی کردند تجلیل نموده، از درگاه قادر بی همتا و متعال برای منتخب مومن مردم ایران اسلامی جناب آقای دکتر پزشکیان و هیئت دولت آینده ایشان آرزوی موفقیت و خدمت صادقانه در پرتو عنایات حضرت ولیعصر عج و پایبندی به منویات رهبر فرزانه انقلاب مسئلت دارم.

سید حمزه محقق زاده

فرماندار شهرستان کهگیلویه

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت