پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 شهریور 1403 ساعت 11:06:: شناسه خبر: 149474

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

صحنه ماندنی جهاد کشاورزی، خدمت، خدمتگزاری و خدمت‌رسانی است

در راستای کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه وبویراحمد، اجلاسیه شهدای جهادگر استان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی  در محل سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حال برگزاری است.

صدای جنوب:

در راستای کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه وبویراحمد، اجلاسیه شهدای جهادگر استان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی  در محل سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حال برگزاری است.

علی معتمدی پور در این مراسم گفت: مبنای اقتصاد که در بخش کشاورزی است باید بتوانیم تا آن حدی را که امکان دارد حمایت کنیم از همه مسئولان و کسانی که به هر صورت جایگاهی دارند در بحث تولید و اقتصاد که امروز محور اولویت‌های کشور محسوب می‌شود بایستی دست‌به‌دست هم بدهیم درواقع یک وفاق واقعی برای کمک به همه کشاورزان و همه تولیدکنندگانی که در نقطه نقطه این استان در خط مقدم اقتصاد در حال جهاد هستند فریادرسی باشیم چراکه در بحث اقتصاد کشاورزی و در بحث تولید یک حلقه از زنجیره به‌تنهایی قادر به پاسخگویی نیست.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: این سیستم فرآیند بایستی دست‌به‌دست هم بدهند که  پاسخگو و مسئول همه‌کسانی باشیم که در این عرصه جهاد می‌کنند جهاد از سازندگی تا کشاورزی با شعار همه با هم بودن و همه با هم جزئی از اصالت انقلاب است در تمام دورانی که از جهاد سازندگی شروع کردیم تا جهاد کشاورزی یعنی جهاد از سازندگی تا کشاورزی مأموریت‌ها و تمام محورهایی که در این مجموعه نشأت گرفت، برگرفته از انقلاب است و محوریت اقتصاد و نیازها و ضروریات کشور را به عهده داشت.

وی افزود: به هر صورت تغییر موقعیت‌ها و تغییر مأموریت‌ها رخ داد از زمانی که به‌فرمان معمار بزرگ انقلاب جهاد تشکیل شد بحث عمران و آبادانی و محرومیت‌زدایی در روستاها و همچنین پشتیبانی جنگ در خط مقدم جبهه، بازسازی و سازندگی و امروز هم امنیت غذایی و کشاورزی به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های مهم اقتصاد در کشور مطرح بوده و محور بوده است.

معتمدی پور گفت: همان‌طور که در تاریخ درخشان جهاد سازندگی مشخص است ، یک صحنه برای تمام این مأموریت‌ها همیشه پابرجاست و آن صحنه خدمت و خدمتگزاری و خدمت‌رسانی است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت