پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 مهر 1403 ساعت 14:07:: شناسه خبر: 151056

امام جمعه موقت قلعه رئیسی از وضعیت مسیر قلعه رئیسی به دهدشت انتقاد کرد

صدای جنوب: حجت الاسلام مجید بهادری امام جمعه موقت قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه این شهر با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی بیان کرد: جبهه مقاومت روز به روز در حال پیروزی است و ریختن خون شهدای همچون یحیی سنوار این درخت شجره جبهه مقاومت را مستحکم تر می کند شهدای سرمایه […]

صدای جنوب:

حجت الاسلام مجید بهادری امام جمعه موقت قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه این شهر با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی بیان کرد: جبهه مقاومت روز به روز در حال پیروزی است و ریختن خون شهدای همچون یحیی سنوار این درخت شجره جبهه مقاومت را مستحکم تر می کند شهدای سرمایه بزرگی برای پیروزی نهایی هستند و پیروزی نهایی با همین شهادت ها رقم می خورد.
وی تصریح کرد: دین اسلام از صدر اسلام تاکنون با همین خون ها آبیاری شد و می شود و شهید یحیی سنوار مرد جهاد و مبارزه بود و بیش از ۲۰سال اسیر رژیم صهیونیست بود و یکی از مجاهدان مبارز و تاثیرگذار جبهه مقاومت بود.
امام جمعه موقت قلعه رئیسی در ادامه با انتقاد شدید از وضعیت جاده قلعه رئیسی به دهدشت بیان کرد: مطالبات مردم بخش چاروسا از مسئولین استانی و کشوری بسیار بالاست اما یک مطالبه اولویت دار است و آن جاده ارتباطی دهدشت به قلعه رئیسی است که جاده ایمن و استاندارد آرزوی مردم چاروساست، اما آیا نمی شود نقاط کور و حادثه خیز و پیچ های تند را اصلاح کنند؟ آیا نمی شود پیچ های تند در این مسیر درست کنند؟ آیا نمی شود؟ آیا نمی خواهند؟.وی افزود: این حق مردم است که مطالبه کنند و این مسئولین هستند که بیایند پای کار و حداقل چند گاردریل بر روی این پیچ ها نصب کنند تا نگذارند مردم به خصوص جوانان روز به روز در این پیچ ها تصادف کنند.
بهادری در ادامه تاکید کرد: چند جوان و فرهنگی در این مسیر از بین بروند تا مسئولین بیایند پای کار؛ و آقای مدیرکل راهداری فکری به حال جاده قلعه رئیسی تا دهدشت کنید به داد مردم برسید؛ چرا فکری به حال این مسیر نمی کنید تا مردم روز به روز شاهد از دست دادن جوانان خود نباشند، مردم این منطقه مردمی هستند که در دوران انقلاب نقش بسزایی داشتند این حق نیست که یک مطالبه به این نحو داشته باشند و هیچ کس پاسخگو نباشد

ارسال نظر جدید

*

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    افتتاح غیرحضوری حساب ووام بدون سود از بانک قرض الحسنه مهرایران

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت