پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 اردیبهشت 1396 ساعت 16:02:: شناسه خبر: 17133

همه حواشی افتتاح ستاد روحانی در یاسوج؛

از حضور برخی مدیران خاص تا حمله تند وکیلی به قالیباف

آئین افتتاح ستاد حجت الاسلام روحانی در شهر یاسوج ، دکتر محمد علی وکیلی در سخنانی ، حملات لفظی شدیدی را بر علیه دکتر قالیباف بیان کرد.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

آئین افتتاح ستاد حجت الاسلام روحانی در شهر یاسوج باحضور مردم وبرخی مدیران برگزار شد.

 محمد علی وکیلی  در سخنانی ضمن بیان انتقادات تند نسبت به قالیباف ، تفکر مدیریتی نظامی وی را زیر سئوال برد و البته زبان حجت الاسلام روحانی را در بیان عملکرد خود الکن دانست.
به گزارش صدای جنوب ، محمدعلی وکیلی در مراسم افتتاحیه ستاد روحانی در یاسوج گفت:مردم بنده با خود عهد کردم که بنا به دلایلی در مجالس سیاسی استان زادگاهم حضور نداشته باشم اما امروز مجبور شدم این عهد را بشکنم چون خدعه ای در حال وقوع هست؛ خدعه ای که در آن جریان ۸ ساله احمدی نژادی می خواهد با توسل به دروغ و وعده و وعید دوباره کشور را به دست بگیرد و دوباره به پرتگاه سقوط ببرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت که همگان در مناظرات دیدند یک بار دیگر احمدی نژاد در هیبت قالیباف ظاهر شد و با راه انداختن بگم بگم و گرفتن کاغذ مملو از دروغ نوشته جلو دوربین و البته با الفاظ آن بنده خدای ۸۸ سعی در فریب مردم داشت.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه تلاش برای به ثمر نرسیدن این خدعه را دلیل عهدشکنی خود اعلام کرد و گفت آمده ام تا از شما هم تباران و هم خونی ها و خویشان و برادران و خواهرانم بخواهم که در استان حسن روحانی را با اختلاف زیاد آرا انتخاب کنید.

وکیلی به موضوع تقسیم کشور به دو قسمت ۹۶ درصدی و ۴ درصدی توسط قالیباف هم اشاره کرد و گفت : آقای قالیباف خود شما جز کدام گروه هستید ؟ آیا خود شما جزء ۴ درصدی ها نیستید؟
چهار سال بعد زمان برداشت برای دولت روحانی است
نماینده مردم تهران ، ری و شمیرانات ضمن اشاره به اینکه دولت در بیان دستاوردهای خود زبان الکنی داشته است ، افزود : بررسی عملکرد دولت روحانی در طول ۴ سال گذشته نشان دهنده ی موفقیت های دولت یازدهم در زمینه سیاست خارجی ، ارتباط مثبت با سایر کشور ها مساله برجام و توافق هسته ای است و دولت ، بعد از چهار سال کار اساسی و پایه ای انشاالله در چهار سال آینده از نتایج آن استفاده خواهد نمود.

سخنگوی ستاد مرکزی دکتر روحانی در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد دولت قبل عنوان کرد : دولت روحانی در طول این ۴ سال در حال آوار برداری بوده است و انشاالله در چهار سال آینده فصل برداشت این اقدامات می باشد. وکیلی ضمن ابراز همدردی با مردم در زمینه مسائل اقتصادی، معیشت مردم، و بیکاری، ابراز امیدواری کرد که نتیجه اقدامات ۴ سال گذشته دولت منجر به مرتفع شدن این مشکلات خواهد شد.

حضوربرخی مدیران چون رییس اداره نوسازی مدارس و مدیرکل راه وشهرسازی و رییس شبکه بهداشت ودرمان چرام و..جالب توجه بود.

تابناک

۲۴۴۳۹۷_۲۴۲ ۲۴۴۴۰۰_۲۳۶ ۲۴۴۳۹۸_۴۳۴ ۲۴۴۴۰۶_۵۳۸ ۲۴۴۴۰۷_۴۹۳ ۲۴۴۴۰۹_۲۴۴ ۲۴۴۴۱۱_۸۱۲ ۲۴۴۳۸۱_۷۳۴ ۲۴۴۴۱۴_۴۰۸ ۲۴۴۳۸۵_۸۴۵ ۲۴۴۳۸۳_۸۹۲ ۲۴۴۳۷۹_۴۴۷ ۲۴۴۳۶۳_۹۶۸

نظرات

  1. همت گفت:

    جون وکیلی روحانی سر لو وش نینه امسال
    عشق است قالیباف

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت