پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 اردیبهشت 1396 ساعت 00:02:: شناسه خبر: 18135

بیانیه‌ی مهم رئیس ستاد روحانی در کهگیلویه وبویراحمد خطاب به اعضای ستاد/ به طور کامل تابع قانون و مقررات باشید

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان با صدور بیانیه‌ای مهم، توصیه‌هایی را به اعضای این ستاد داشته است.

پایگاه خبری صدای جنوب: 

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان با صدور بیانیه‌ای مهم، توصیه‌هایی را به اعضای این ستاد داشته است.

به گزارش صدای جنوب، متن کامل این بیانیه در پی می‌آید:

بسمه تعالی
اعضای محترم ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد
سلام بر شما
انتخابات در کشور ما تجلی مردمسالاری دینی و حاکمیت ملی و گردش قدرت با رأی اکثریت است و این امور از خواسته های مجموعه‌ی اصلاح طلبان آزادی‌خواه بوده و هستند. شایسته‌ترین ، توانمندترین و عدالت‌خواه ترین و پاک ترین و با تدبیرترین و متدین‌ترین افراد سزاوار انتخاب شدن هستند. در این انتخابات ما از گردنه‌های گوناگونی عبور کردیم و زیر تخریب‌ها و تهمت‌ها و ناسزاها و بی اخلاقی‌ها، با رعایت اخلاق و حفظ حرمت انسانها، بر رقبا پیروز شدیم. ما و شما دنبال سربلندی ایران و رفاه و آسایش و امنیت و آزادی ملت و حفظ تمامیت ارضی و امنیت ملی هستیم. ما چهار سال با روحانی از گردنه‌های سختی مانند تحریم‌های اقتصادی عبور کردیم و شاهد تدبیر روحانی و ظریف در سیاست خارجی و به انجام رساندن برجام بودیم. اینک که زمینه‌ی پیشرفت با بهبود شاخص های اقتصادی فراهم شده است باید روحانی را یاری کنیم تا با دولتی توانمندتر بتواند قطار توسعه و پیشرفت ایران را سرعت ببخشد. در دولت دوم روحانی، هنگام رسیدگی بیشتر به طبقات محروم و کشاورزان و روستائیان و حاشیه نشینان شهری و طبقات بی درآمد و کم درآمد و ایجاد اشتغال و رفع بیکاری و افزایش سطح درآمد مردم و مبارزه‌ی بیشتر با اختلاس و رشوه‌خواری و رابطه بازی و قوم‌گرایی است.
اینک در آخرین ساعات آزادی تبلیغات انتخاباتی ضمن احترام به رقیب و طرفداران ایشان و تقدیر و تشکر از شما اعضای محترم ستاد و هواداران پرشور آقای روحانی در استان، بویژه جوانان عزیز و تحول‌خواه و آینده‌ساز توجه شما را به موارد زیر جلب می‌کنم:

۱. مثل گذشته با رعایت اخلاق و انصاف و به دور از هیاهو و تخریب و تهمت، تا ساعات پایانی تبلیغات، به فعالیت خود ادامه داده و تحت تأثیر جنگ روانی، که هدف آن تضعیف روحیه شماست، قرار نگیرید و از آراء آقای روحانی در بین مردم حفاظت کنید.

۲. پیش از انتخابات، در روز انتخابات و پس از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج بطور کامل تابع قانون و مقررات و دستورات شورای تأمین استان و شهرستانها و فرمانداران محترم باشید و با نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی در حفظ امنیت و آرامش، نهایت تلاش و کوشش را داشته باشید.

۳. از هرگونه تجمع بزرگ و کوچک و ایجاد سد معبر در روز و شب پیش از انتخابات، روز برگزاری انتخابات و پس از انتخابات مطلقاً پرهیز کنید.

۴. انتخابات در کمال سلامت و امنیت برگزار می شود ونتیجه هرچه باشد باید مورد قبول و پذیرش و تأیید همگان باشد.

۵. بعد از اعلام نتیجه در صورت پیروزی آقای روحانی از هر گونه تجمع بدون مجوز جدا خودداری کنید.

سید ضیاءالدین رضاتوفیقی
رئیس ستاد انتخاباتی آقای روحانی در استان کهگلویه و بویر احمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت