پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 اردیبهشت 1395 ساعت 08:02:: شناسه خبر: 1826

بررسی عملکردحوزه بهداشت ودرمان؛

وقتی پول حرف اول را می‌زند

حالا با تمام این اتفاقات وزیر بهداشت به معاون درمان و قائم‌مقام خود دستور داد دو حادثه قصور پزشکی منجر به مرگ را بررسی کنند. نکته دردناک ماجرا در این است که حالا که کار از کار گذشته وزیر درخواست پیگیری داده است.

 

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب حوزه بهداشت ودرمان بازهم خبرسازشد .

سارا غضنفری دریادداشتی نوشت دوباره اخباری از حوزه بهداشت منتشر شد و بعد از تایید و تکذیب‌های بسیار، وزیر بهداشت دستور پیگیری داد. عکس‌هایش در فضای مجازی می‌چرخد. مردی که از طبقه سوم بیمارستان خود را به پایین پرت کرد و به کما رفت. برادر این مرد به رسانه‌ها گفته است: « به‌خاطر ۳۰۰هزار تومان کاری کردند که برادرم چنین تصمیمی بگیرد. او متاهل است و دو بچه زیر ۱۰سال دارد. حالا می‌گویند که او در کماست.» از دیگر سو مدیر روابط عمومی بیمارستان میلاد ضمن تایید این خبر گفت: «متاسفانه این اتفاق رخ داده اما ماجرا آنگونه نبوده که در برخی رسانه‌ها منتشر شده است و به اجبار در اخذ هزینه‌های درمانی ارتباطی ندارد.» او ادامه داد: «اکنون این حادثه از مراجع قانونی و قضایی در دست بررسی است.» این یکی از حادثه‌های اخیر است. مورد بعدی پیرمردی است که فقط پایش شکسته بود، مثل همه آدم‌های حادثه‌دیده به پزشک مراجعه کرد اما پزشک به‌ اشتباه پای راستش را به‌‌جای پای چپش شکافت و جراحی کرد؛ پیرمرد از جراحی پا جان سالم به در نبُرد و به‌خاطر شکستگی پا فوت کرد! گفتنی است چند روز قبل بیماری اهل شهرستان بوئین‌زهرای قزوین وقتی برای درمان به بیمارستان میلاد تهران مراجعه می‌کند متوجه تمام شدن اعتبار دفترچه‌اش می‌شود. مسوولان بیمارستان نیز برای درمان او طلب وجه نقد می‌کنند. مرد ۴۷ ساله وقتی با درخواست ۳۰۰هزار تومانی بیمارستان روبه‌رو شد، از کادر درمانی خواست درمان را آغاز کنند تا بستگانش برای او پول بیاوردند اما کادر درمانی از این کار خودداری کرده و مرد میانسال نیز با پریدن از ارتفاع در بیمارستان دچار مرگ خود خواسته شد. در حادثه دیگری که در شهر اراک رخ داد، پیر مرد ۷۴ ساله برای درمان پایش به بیمارستانی دولتی مراجعه کرد اما پزشکان به اشتباه پای دیگر او را عمل کرده و موجب شدند تا او جانش را از دست دهد.

حالا با تمام این اتفاقات وزیر بهداشت به معاون درمان و قائم‌مقام خود دستور داد دو حادثه قصور پزشکی منجر به مرگ را بررسی کنند. نکته دردناک ماجرا در این است که حالا که کار از کار گذشته وزیر درخواست پیگیری داده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت