پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 اردیبهشت 1396 ساعت 10:02:: شناسه خبر: 18268

پیام تبریک رهبران جهان به حجت الاسلام روحانی

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه انتخاب مجدد حسن روحانی به عنوان ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رهبران برخی ازکشورهای خارجی در پیامی پیروزی حسن  روحانی راتبریک گفتند.

?ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه  انتخاب مجدد حسن روحانی به عنوان ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.
?امیر کویت در پیامی انتخاب مجدد حسن روحانی را به عنوان ریاست جمهوری ایران تبریک گفت

*موگرینی پیروزی روحانی را تبریک گفت،اروپا آماده همکاری با ایران است

فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پیروزی حسن روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت و اعلام کرد: اتحادیه اروپا آماده همکاری با ایران است.

*بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در پیامی انتخاب مجدد حسن روحانی به ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت

?شی جینپینگ رئیس جمهور چین روز شنبه در پیامی پیروزی حسن روحانی رئیس جمهور ایران را در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت

?تبریک نخست وزیر ایتالیا به آقای روحانی
نخست وزیر ایتالیا پیروزی آقای روحانی را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از رم، پائولو چنتیلونی دقایقی پیش در پیامی توئیتری نوشت:تبریک به جناب اقای روحانی رئیس جمهور ایران برای پیروزی در انتخابات. با اطمینان از دوستی بین دو ملت و روابط بین دو کشور . انجلینو الفانو وزیر امور خارجه ایتالیا نیز در پیامی جداگانه، این پیروزی را به دکتر روحانی تبریک گفت و از جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور بزرگ و تاثیر گذار در منطقه نام برد.

?نخست وزیر پاکستان انتخاب دوباره حسن روحانی را تبریک گفت

نواز شریف در پیامی گفت: مردم ایران با ابراز اعتماد به دکتر روحانی، او را مجدداً انتخاب کرده اند و این بیانگر اعتماد مردم به چشم اندازها، دیدگاهها و برنامه های اوست.
وی افزود: روابط دو کشور ریشه در تاریخ، فرهنگ، سنت و دین مشترک دارد.
نخست وزیر پاکستان با ابراز تمایل خود برای ادامه همکاری ها میان دو کشور، بر تقویت همکاری ها میان دو کشور برادر و همسایه در زمینه های مختلف تاکید کرد.

?وزیر امور خارجه نروژ پیروزی حسن روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت

 

?نخست وزیر هند به آقای حسن روحانی تبریک گفت
نارندرا مودی:ایران با هدایت پویای روحانی به فتح قله های جدید ادامه می دهد
هند به تقویت رابطه قوی با ایران متعهداست.

?رئیس جمهور ارمنستان در پیامی به حسن روحانی رئیس جمهور ایران پیروزی و انتخاب مجدد وی را به عنوان رئیس جمهور ایران تبریک گفت

سرژ سرکیسیان : من اطمینان دارم ایران در دوران تصدی شما به توسعه، مشارکت قابل توجه و مهم خود در برقراری صلح و ثبات منطقه ای ادامه می دهد.
من امیدوارم روابط دوستانه و گرم ایران و ارمنستان با تلاش های مشترک ما در همه زمینه ها به توسعه و رشد ادامه دهد و سطح جدیدی از همکاری بین ملت ها ما رقم بخورد.

?پیام تبریک رییس جمهوری تاجیکستان به حسن روحانی
?امامعلی رحمان، رییس جمهور تاجیکستان در پیامی پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفت.

?وی در پیام خود ضمن تبریک انتخاب ایشان، نوشته است هر دو کشور با تکیه بر اشتراکات بی زوال فرهنگی و تاریخی، مناسبات حسنه و همکایهای سودمندی در عرصه های مختلف دارند.

?وی ابراز اطمینان کرده است که در دوره جدید ریاست جمهوری حسن روحانی، با سعی و تلاش صادقانه دو طرف، همکاریهای همه جانبه ایران و تاجیکستان به سطوح جدیدی ارتقا یافته و در جهت منافع هر دو ملت تحکیم خواهد شد.

?امامعلی رحمان همچنین اعلام کرده که کشورش آماده است تا در این مسیر بر اساس اصول شناخته شده روابط بین الملل، حسن تفاهم، حقوق برابر، خیر خواهی و اعتماد متقابل تلاش نمایند.

?وی در پایان ضمن آرزوی سلامتی و موفقیتهای بیشتر برای رییس جمهور، برای ملت دوست ایران نیز، صلح، ثبات، و بهروزی آرزو کرده است.

?سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان پیروزی حسن روحانی را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفت.
?وی در پیام تبریک خود خطاب به روحانی گفت: از خداوند مسئلت دارم که شما را در تحقق اهداف مورد نظر و خواسته های بزرگ ملت ایران موفق بدارد.

?پیام تبریک رئیس جمهور بلاروس به مناسبت انتخاب مجدد آقای روحانی به سمت ریاست جمهوری ایران
?الکساندر لوکاشنکو انتخاب مجدد آقای حسن روحانی را به دولت و ملت ایران تبریک گفت.
?در پیام رئیس جمهور بلاروس آمده است :نتایج انتخابات به وضوح پیام حمایت قوی ایرانیان را از سیاست پیشرفته شما با هدف تحکیم جامعه ،آگاهی از پتانسیل اقتصادی کشور به نفع مردم عادی و تقویت موقعیت در عرصه بین المللی را نشان می دهد.
?بلاروس همانند همیشه سیاست مستقل داخلی و خارجی ایران را می ستاید و من امیدوارم این موفقیت بزرگ به توسعه بیشتر روابط بلاروس و ایران و تعمیق روابط دوستانه کمک کند

?عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی اعلام کرد: انتخاب مجدد روحانی در ایران یک مسئله داخلی است و موضع ما درباره ایران بر اساس رفتارهای این کشور است.

?رئیس جمهور قزاقستان انتخاب مجدد رئیس جمهور اسلامی ایران را تبریک گفت.
?نورسلطان نظربایف رئیس جمهور قزاقستان با پیام تبریک به مناسبت انتخاب مجدد حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران ؛ اظهار امیدواری کرد که حضور ایشان همچون گذشته باعث گستردگی روابط دو کشور ایران و قزاقستان شود.
?نظربایف با اشاره به سابقه و مشترکات تاریخی و فرهنگی و همسایگی دو کشور بر آمادگی در جهت همکاری در جهت تثبیت صلح در منطقه و گسترش روابط همه جانبه تاکید کرد.

?رئیس جمهور ونزوئلا برگزیده شدن دوباره اقای حسن روحانی بعنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت
?مادرو در این پیام گفت بنام مردم و دولت جمهوری بولیواری ونزوئلا انتخاب مجدد آقای دکتر حسن روحانی را که با نمایش مشارکت و قدرت و اتحاد مردم کشور دوست و برادر ایران بوقوع پیوست را تبریک می گویم.
?نیکلاووس مادرو افزود روز گذشته شاهد نمایش قدرت مردمی بودیم که به جهانیان نشان داد مردم ایران با وجود تحریم های غیرقانونی و ناعادلانه و گسترده امریکا همچنان به روند سازندگی و پبشرفت خود و کشورشان اقدام کردند.
?وی در این پیام مردم ایران را مردمی صلح جو معرفی کرده و خاطرنشان ساخت دولت و ومردم ونزوئلا علاوه بر ابراز مجدد دوستی و علاقه به دولت و مردم ایران خواهان افزایش همکاریهای ونزوئلا و ایران هستند.

خبردرحال تکمیل است…..

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت