پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 19 خرداد 1396 ساعت 21:03:: شناسه خبر: 18864

روسیاهی رسانه های معاند درباره سپاه پاسداران

هرچند این موضوع به واسطه لزوم حفظ آرامش جامعه بیان نمیشد اما قریب به ۱۰۰ گروه تروریستی وابسته به داعش در این دو سال شناسایی و منهدم شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

داعش در هر کشوری دست به اقدامات تروریستی زده حتی در قویترین دولت ها، به راحتی خسارت های جانی و مالی بسیاری را بر جای گذاشته است کما اینکه نمونه های بسیاری از آن را در کشورهای اروپایی دیدیم و بعنوان مثال در پاریس ۲۰۰ نفر شمار قربانیان حضور داعش بوده است.

به گزارش صدای جنوب، حوادث تروریستی اخیر تهران در نوع خود در دنیا قابل تامل و بررسی است و لازم است چند نکته ای را در این خصوص یادآور شویم:

این اولین اقدام عملی داعش در ایران بود، داعش از زمان پیدایش تا کنون در صدد نفوذ و ضربه زدن به آرامش و امنیت مثال زدنی ایران بود و هرچند این موضوع به واسطه لزوم حفظ آرامش جامعه بیان نمیشد اما قریب به ۱۰۰ گروه تروریستی وابسته به داعش در این دو سال شناسایی و در همان ابتدا منهدم شد.

۵ نفری که دست به حوادث اخیر تهران زدند درواقع جا مانده های باندهای بزرگ تروریستی برای حضور در ایران و ضربه به ایران بود که منهدم و متلاشی شدند و در سالهای اخیر مرد شماره اول آنها با هدایت تیم های اطلاعاتی و سپاه به هلاکت رسید.

در همه کشورها حتی شناسایی هویت عاملان تروریستی زمان بر بود اما در ایران در کمترین زمان شناسایی افراد صورت گرفت و تنها بفاصله دو روز از این حادثه ۴۱ نفر از مرتبطان با عوامل تروریستی در نقاط مختلف ایران شناسایی و دستگیر شدند که در نوع خود کم نظیر بود.

امنیت ایران در منطقه همیشه خار چشمی برای دشمنان و به ویژه برخی اعراب حاشیه خلیج فارس بوده و هست، نمود این موضع را در سخنان وقیحانه وزیر امور خارجه عربستان مبنی بر اینکه “چطور تروریست ها به ایران حمله نمی کنند و لابد ایران حامی آنهاست” که حوادث اخیر در وهله اول لکه ننگی بزرگ بر دروغ های این دست سیاستمداران بود.

نکته ای که بسیار جالب توجه است، سختی هرگونه اقدام خرابکارانه در ایران است، پیش بینی و برنامه ریزی بیش از ۱۰۰ گروه تروریستی-تکفیری برای حضور در ایران و انجام عملیات های تروریستی و در نهایت شکست آنها مؤید این موضوع است، که این را باید مرهون لایه های قوی امنیتی در ایران از وزارت اطلاعات تا سپاه دانست.

مردم؛ شاه کلید و صف اول آرامش و امنیت امروز هستند، وفاداری مردم به امنیت و آرامش کشور با وجود همه تفاوت ها، قومیت ها و مذاهبی که هست را قطع به یقین باید بزرگترین نعمت در کشور دانست، مردمی که با همه تفاوت ها اما در مساله حفظ کیان و تمامیت کشور حاضر با معامله با هیچ کسی نیستند و گویی با این همه تفاوت یک کل بزرگ هستند.

از سویی در حوادث اخیر دیدیم نیروهای اطلاعات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جان خود برای مردم گذشتند، همه مردم و مسئولان حاضر در مجلس به گواه تصاویر با از جان گذشتگی فرزندان برومند سپاه و اطلاعات به مکان های امن هدایت شدند، مساله ای که انگار به مذاق خارجی ها و رسانه های معاند خوش نیامد و در حالیکه ارتش هیچگونه نقشی در اقدامات اخیر بر علیه تروریست ها نداشت اما به واسطه ماموریتی که این مزدوران برای تخریب سپاه ایران دارند همه این اقدامات ارزشمند و دفاع جانانه سپاه و اطلاعات از مردم را به ارتش منتسب کردند در حالیکه ارتش ایران با صدور بیانیه ای ضمن اعلام اینکه در اقدامات اخیر تهران نقشی نداشتند از حضور با اقتدارشان در مرزها گفتند.

تصاویر و فیلم های مربوط به حادثه به خوبی نشان می دهد که نیروهای امنیتی سپاه با از جان گذشتگی نگذاشتند تروریست های کور دل به اهداف خود برسند و آنچه سپاه را به یک نیروی مقاوم و نفوذ ناپذیر تبدیل کرده، ایمان و تقوی و تبعیت از ولی امر مسلمین است که دشمنان امینت و صلابت ایران دقیقا به همین دلایل حاضر به دیدن عظمت سپاه پاسداران نیستند

به گزارش صدای جنوب، حوادث اخیر برخلاف پیش بینی مزدوران و تروریست ها نه تنها موجب رعب و وحشت و انشقاق نشد بلکه وحدت مردم را پر رنگ تر از گذشته به منصه ظهور گذاشت، خط بطلان بر ادعاهای واهی و غلط غربی ها در خصوص سپاه پاسداران با اقدامات اخیر این نیروها در حمایت جانانه از جان مردم و حقانیت ایران اسلامی در مبارزه جدی با تروریست های تکفیری ره آورد دیگری برای ایران بود.بویرنیوز

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت