پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 تیر 1396 ساعت 13:04:: شناسه خبر: 19373

دادستان چرام مطرح کرد:

کاهش ۷۵ درصدی نزاع دسته جمعی در شهرستان چرام

احمد مولایی در نشست خبری مسیولان قضایی چرام اظهارداشت:تلاش وکوشش ما برقراری امنیت پایدار در این شهرستان است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دادستان چرام صبح امروز در نشست خبری مسیولان قضایی این شهرستان اظهارداشت:تلاش وکوشش ما برقراری امنیت پایدار در این شهرستان است.

به گزارش صدای جنوب،احمد مولایی افزود:هرموضوعی که امنیت راخدشه دار کند بررسی و تدابیر لازم اتخاذ خواهد شد.

مولایی که به مناسبت هفته قوه قضاییه به همراه احمدی رییس دادگستری چرام باخبرنگاران صحبت می کرد ،خاطرنشان کرددرسال گذشته آمارسرقت ۱۰درصد کاهش ودر همین مدت کشف صددرصدی سرقت راداشته ایم که ضمن تشکیل پرونده تقاضای صدورحکم ازدادگاه انجام شده است.

وی بااشاره به شناسایی دو کلاهبردار درچرام نیز گفت:این دو نفر با وعده کاردرشرکت های بزرگ به برخی از افراد ،مرتکب تخلف شده اند که پرونده انهادرحال پیگیری است.

دادستان چرام تصریح کرد:بااقدامات انجام شده وبرخوردبا پدیده زمین خواری و تصرف به منابع طبیعی ومحیط زیست ،امنیت پایدار در این زمینه وسایرزمینه ها همچون طلاق وسرقت برقرار و دغدغه فکری و ذهنی وجود ندارد.

وی زمین خواری و تصرف منابع ملی در مناطق طسوج،سادات و جوخانه باکاشت درخت واحداث ساختمان را غیرقابل قبول خواند و افزود:مردم بهتر است که ازطریق جهادکشاورزی و اداره منابع طبیعی نسبت به تملک زمین اقدام نمایند در غیر اینصورت نسبت به تخریب ساختمان وقطع درختان در چارچوب قانون عمل می شود.

مولایی بابیان اینکه دریکسال گذشته پرونده ای در زمینه تعرض به اشیاءعتیقه تشکیل نشده تاکید نمود افرادی که به فرهنگ وتاریخ خودشان اهمیتی نداده ومسیولیتی ندارند بدانند در صورت گزارش قاطعانه برخورد می کنیم کما اینکه در سال های گذشته برای چنین پرونده هایی حکم صادر شد و متخلفان راهی زندان شدند.

احمد مولایی ادامه داد درموضوع نزاع دسته جمعی کاهش ۷۵درصدی داشته ایم بطوریکه تنها ۳پرونده درسال گذشته تشکیل وپیگیری شده است واین دستاورد بسیار بزرگی است.

وی در مورد طرح های حمایتی از زندانیان نیز اظهارداشت:طبق مقررات ودر جهت کمک به خانواده انها مرخصی اعطا میشود.

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت