پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 مرداد 1396 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 20595

پیام تبریک مدیران کهگیلویه به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مرداد روزخبرنگار

مدیران ادارات و دستگاه های مختلف کهگیلویه روزخبرنگارراتبریک گفتند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

شخصیت های مختلف ومدیران ادارات کهگیلویه در استانه روز ۱۷ مرداد روزخبرنگار باصدور پیام این روزراتبریک گفتند.

***

پیام تبریک فرماندار کهگیلویه به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار
بسمه تعالی
“ن . والقلم و ما یسطرون ”
۱۷مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند. بی شک این روز پاسداشت کسانی است که همواره برای توسعه می کوشند و با کمترین چشم داشت، بیشترین خطرها را به جان می خرند و به حرمت قلم سعی در نگاشتن حقیقت و مبارزه با باطل دارند.
روز خبرنگار یادآور اراده عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت و باز تاباندن واقعیت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته اند.
خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند، خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویشند ، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.
اینجانب روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، به‌ویژه خبرنگاران پرتلاش شهرستان کهگیلویه که در ایجاد فضای نشاط، امید و بینش‌افروزی اهتمام می‌ورزند تبریک و تهنیت عرض کرده و برای شما عزت، سربلندی و توفیقات الهی در کلیه مراحل زندگی آرزومندم.

علی پوزش
فرماندار کهگیلویه

***

رضا نیکویی‌زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در پیامی روز خبرنگار را به زحمت‌کشان عرصه اطلاع‌رسانی و خبر تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

خبرنگاری حرفه ای مقدس است و کار خبرنگار ارتقاء آگاهی مردم است، یک خبرنگار بایستی مقام قلم خود را بشناسد و بداند در چه صحنه‌ای وارد شده است و قصد چه کاری را دارد، یک جامعه سالم و پیشرو را مطبوعات سالم و آزاد می‌سازد و مطبوعات سالم و پیشرو برای روشنگری و رشد فکری جامعه و جلوگیری از سوء استفاده قدرتمندان از قدرت، نویسندگان و خبرنگارانی آگاه و بیدار می‌خواهد.

مسائل و مشکلات هرگز باعث نگردیده که برخی از خبرنگاران شریف با وجدان‌های بیدار خود چشم بر روی حقیقت ببندند، هنوز هستند خبرنگارانی که با جان فشانی و ایثار پای تکلیف و رسالتشان ایستاده‌اند و خود را فدای آگاهی مردم این مرز و بوم کرده‌اند.

محمود صارمی یکی از خبرنگارانی بود که راه شهادت را برگزید و آنچنان جان خود را در راه اسلام و انقلاب فدا کرد که هر انسان آزاده‌ای را به تفکر وا می‌دارد که چگونه تعهد می‌تواند فریاد حقانیت را به گوش جهانیان برساند، پروازی ملکوتی کردند و این چنین نام خود را در تاریخ ثبت کردند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، این روز را به همه خبرنگاران خدوم و تلاشگر میهن اسلامی که خالصانه و صادقانه با قلم خویش در راستای آرمان‌های بلند امام راحل(ره) و پیشرفت کشورمان خدمت می‌کنند، به ویژه خبرنگاران پر تلاش شهرستان کهگیلویه تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی همگان را مسئلت می‌نمایم.

***

«ن و القلم و ما یسطرون»
ضمن گرامی داشت هفدهم مردادماه «روز خبرنگار»و با سپاس و قدردانی از توجه و اهتمام ویژه همه عزیزان عرصه خبری در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه، این روز بزرگ را به همه خبرنگاران محترم و خانواده بزرگ رسانه به ویژه خبرنگاران پرتلاش شهرستان کهگیلویه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
غلام محمد آذربارگون.اداره پست شهرستان کهگیلویه

***

روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه در پیامی با گرامیداشت هفدهم مرداد ماه  سالروز شهادت شهید محمود صارمی، روز خبرنگار، این روز را به پویندگان عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

دوست و همکار ارجمندم :
برای اینجانب بسی مایه افتخار است که همدم و همیار انسانهایی از جنس بلور و مقاوم چون کوه می باشم که واژه مقدس قلم را به نام خویش مزین نموده اند و در راستای تحکیم آن زیبا می نگارند.
ضمن تبریک روز خبرنگار به شما همکارصادق و زحمتکش حوزه خبر واطلاع رسانی در شهرستان کهگیلویه بزرگ.
قلمتان مستدام و
قدمتان استوار باد.

سیدنعمت الله ریحان نژاد

کارشناس روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه ومدیر پایگاه‌ خبری تحلیلی بلادشاپور

**

هفده مرداد روز قلم به دستان فهیم و انسان های جسور ی که خون سیاهی که از حلقوم قلمشان می‌چکد رابازروزور وتزویر معامله نکردند و قداست قلم را به هیچ قیمتی نمی فروشند و همیشه دردورنج ومشکلات ومعضلات وآسیب هایش جامعه رادرقالب زیباترین الفاظ ادب به رشته تحریر در آوردند وباقلم توانمند وفکر جسور خود سهم به سزایی در گره گشایی مشکلات به خود اختصاص دادند درود بر شرفتان وپایدار ومقتدر باد قلمتان وروزتان میمون ومبارک

سیاهی رییس کتابخانه های عمومی کهگیلویه

***

بنام خدا

هفدهم مردادماه روز خبرنگار فرصتی است تا از تیم اطلاع رسانی کشور انان که باعشق وتعهد ودلسوزی قلم میزنند ودراین مسیر ازهیچ کوششی دریغ نمیکنند تشکرکرد وبرایشان از صمیم قلب دعا کرد وبه انان دست مریزاد گفت ویاد شهدای گرانقدر عرصه قلم واطلاع رسانی راگرامیداشت

حجت الاسلام حسینی طلب

رییس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه

***

خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان کهگیلویه در کله ی فعالیت های جمعیت هلال احمر بخصوص کاروانهای حمایتی و سلامت دررمناطق محروم اطلاع‌ رسانی به موقع و تأثیرگذاری داشته و به عنوان یکی از بازوان توانمند جمعیت هلال احمر در عرصه اطلاع رسانی خبری و گزارشات تصویری به خوبی انجام وظیفه نمودند. ایجاد کانون خبرنگاران و عکاسان خبری بحران در جمعیت هلال احمر شهرستان در پوشش مناسب حوادث نقش تأثیرگذاری بسزایی داشته و رسانه‌‌ها خسارت‌های سیلاب و تبعات آن را به شایستگی اطلاع رسانی نمودند. خوشبختانه تعامل و همدلی خوبی فی‌مابین رسانه‌ها و جمعیت هلال احمر استان شهرستان شکل گرفته و این مسئله در بهبود روند امداد رسانی ، خدمات داوطلبانه و اطلاع‌رسانی به موقع بسیار مفید و اثرگذار است. عملکرد صحیح و حرفه‌ای رسانه‌ها می‌توانند موجب خدمت رسانی بهتر و به موقع به خسارت دیدگان شوند. آنالیز و بررسی حوادث یکی از موضوع‌های مهم است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و از ظرفیت‌های فراوان رسانه‌های تأثیرگذار بهره برداری کرد. در کلیه کاروانهای سلامت و حمایتی در مناطق محروم و دورافتاده، جمعی از خبرنگاران به صورت شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر با جمعیت هلال احمر در امر خدمات‌رسانی همراه بودند.
و “قلم” بهانه ای شد تا ذهنمان را از قید کلمات بی شمار رها کرده و جسورانه در بیکران دنیای “خبر” خلاصه شویم.روز خبرنگار مبارک

سیدعادل رهبریان

رییس جمعیت هلال احمرکهگیلویه

***

روز خبرنگار را به خبرنگاران وزبان گویای مردم اما بدون توقع مخصوصاً خبرنگاران دیار کهگیلویه تبریک عرض می کنم وامیدوارم که روز به روز پویاتر وگویاترصدای رسای مردم به مسئولین باشند …..

تارم

رییس اداره راه وشهرسازی کهگیلویه

***

این خبردرحال تکمیل است…..

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت