پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 شهریور 1396 ساعت 20:06:: شناسه خبر: 21806

دبیر انجمن همایش فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد:

بدون هیچ انگیزه سیاسی فعالیت می‌کنیم / باید به دنبال حق و حقوق استان از دولت باشیم

نجات نیا گفت:بیش از هزار دانشجو هم استانی در دانشگاه تهران تحصیل می‌کنند که باید از ظرفیت‌ها و استعدادهای درخشان این افراد در نهادها و ادارات استان استفاده شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

دبیر انجمن همایش فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:دبیرخانه فرهیختگان استان بدون هیچ انگیزه سیاسی فعالیت می‌کند

به گزارش صدای جنوب، سید فرزاد نجات‌نیا در نشست هم‌اندیشی و همایش فرهیختگان و دانشجویان استان که با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، نماینده ولی‌فقیه در استان و نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسوولان استانی در یاسوج برگزار شد، بابیان اینکه دفتر انجمن فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد با حمایت یکی از خیرین در تهران راه‌اندازی شد، اظهار کرد: با توصیه‌های آیت‌الله ملک حسینی همایش فرهیختگان و دانشجویان در استان برگزار شد و با تلاش ایشان این همایش‌ها به جایگاه ایده‌آلی رسیده است.

نجات‌نیا تصریح کرد: یکی از ضرورت برگزاری این همایش‌ها، شناسایی استعدادهای برتر استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی رویکرد و محورهای همایش را اقتصاد مقاومتی، کسب‌وکار و اشتغال جوانان در چهار کارگروه نفت و گاز، اقتصاد، مدیریت و گردشگری، کسب‌وکار در صنعت ict فضای مجازی عنوان کرد.

وی گفت: در پنجمین نشست هم‌اندیشی از سایت فرهیختگان استان در تهران رونمایی شد که این سایت فارغ از گرایش‌های سیاسی، تنها با اهداف علمی، توسعه و پیشرفت استان فعالیت می‌کند، و در موضوع‌های سیاسی و جناحی هیچ دخالتی ندارد.

وی بابیان اینکه عصر ارتباطات است و روابط حرف اول را در دنیا می‌زند، افزود: گاهی در استان ما و بعضی‌ از استان‌ها به گونه دیگری عمل می‌کنند و ما باید به سمت شایسته‌سالاری برویم.

نجات‌نیا با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به دنبال حق‌وحقوق خود از دولت‌ها است، بیان داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد روزانه ۷۰۰ هزار بشکه نفت استخراج می‌کند و بعد از ۴۰ سال از عمر این نظام به‌تازگی در چند سال اخیر توانستیم ۳ درصد از مبالغ قراردادهای نفتی را برای شهر نفت‌خیز خود جذب کنیم، این در حالی است که منابع ملی ما استخراج و سوخته شده و تا چند سال دیگر همین منابع نیز از دست می‌رود.

وی بیان داشت: در بخش خصوصی و دولتی و حوزه نفت و گاز استان، باید نیروی انسانی سطح‌بندی و دسته‌بندی شوند که می‌طلبد مقامات کشوری و نمایندگان استان در این بخش کمک کنند.

وی بیان داشت: وقتی یکی از فرزندان استان به‌عنوان سرپرست وزارت علوم کشور انتخاب شد، همه در استان کهگیلویه و بویراحمد خوشحال شدند و این‌یک فرصت استثنایی است که یکی از فرزندهای استان در جلسه هیئت دولت حضور پیدا می‌کند و از حق و حقوق این استان دفاع می‌کند..

وی تصریح کرد: باید به دنبال حق‌وحقوق استان باشیم، بیش از هزار دانشجو هم استانی در دانشگاه تهران تحصیل می‌کنند که باید از ظرفیت‌ها و استعدادهای درخشان این افراد در نهادها و ادارات استان استفاده شود.کبنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت