پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 شهریور 1396 ساعت 13:06:: شناسه خبر: 21981

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی :

تاجگردون گل سرسبد کهگیلویه و بویراحمد است/به مداحان و فرزندان آنان امتیاز استخدام داده شود

حجت الاسلام برازش گفت: تاج گردون نماینده ای توانمند است و انتظار می‌رود ایشان همچون گذشته نگاه ویژه‌ای به مقوله فرهنگ داشته باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در همایش مداحان شهرستان گچساران که با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگر مسوولان شهرستانی و استانی در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: تاج گردون از نمایندگان توانمند مجلس شورای اسلامی در کشور بوده و باید بپذیریم ایشان گل سرسبد کهگیلویه و بویراحمد است.
 به گزارش صدای جنوب،حجت الاسلام حمیدبرازش با توصیف نگاه مثبت تاج گردون به مقوله فرهنگ، اظهارداشت: انتظار می‌رود ایشان همچون گذشته نگاه ویژه‌ای به مقوله فرهنگ داشته باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون هزار و ۲۸۰ هیأت مذهبی فعال در سطح این استان وجود دارد که در مناسبت‌های مذهبی فعالیت می‌کنند.
برازش تعداد مداحان ثبت شده در کهگیلویه و بویراحمد را هزار و ۵۰۰ مداح عنوان و خاطرنشان کرد: بخش عمده آن در گچساران است.
** به مداحان و فرزندان آنان امتیاز استخدام داده شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مداحان نیز انتظاراتی در جامعه دارند، عنوان کرد: انتظار می‌رود در استخدام ها، امتیازاتی به مداحان و یا فرزندان مداحان تعلق بگیرد و از این رو با توانایی نماینده مردم گچساران که افتخار این استان به شمار می‌رود، ایشان در این خصوص مساعدت بفرماید و پیگیر شوند.
برازش گفت: در سال گذشته ۳۰ روحانی مستقر داشتیم که هم اکنون این تعداد را به ۷۶ نفر رسانده‌ایم و در حال حاضر ۳۰۰ مبلغ در نمازجماعت و مدارس مشغول فعالیت هستند.
وی با اشاره به اینکه حدود یک هزار مسجد در سطح استان وجود دارد،تصریح کرد: این مساجد نیازمندی‌هایی دارند که امیدواریم با کمک نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در بخش تجهیز مساجد بتوانیم کمک‌هایی داشته باشیم.
این مسوول فرهنگی با اشاره به نقش دبیرستان صدرا در جامعه گفت: این دبیرستان در حال حاضر با همکاری رئیس آموزش و پرورش گچساران ۶۰ دانش‌آموز دختر دارد که امیدواریم با همت دکتر تاجگردون یک دبیرستان پسرانه نیز در گچساران ساخته شود.
برازش بااشاره به اینکه در حال حاضر کلنگ مدارس صدرا در چرام و بهمئی به زمین زده شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت نماینده و امام جمعه شهرستان بتوانیم شاهد کلنگ‌زنی دبیرستان پسرانه صدرا در گچساران باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت