پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 مهر 1396 ساعت 10:07:: شناسه خبر: 24314

مسئولان به فکرتدبیری مناسب برای جلوگیری ازاحشام دراماکن عمومی شهرسرفاریاب باشند

امروزه حفظ، گسترش و ارتقای سلامت در جوامع بشری در زمره کلیدی‌ترین سیاست‌ها برای ایجاد توسعه عدالت اجتماعی در کشورها تلقی می‌شود

پایگاه خبری صدای جنوب

امروزه حفظ، گسترش و ارتقای سلامت در جوامع بشری در زمره کلیدی‌ترین سیاست‌ها برای ایجاد توسعه عدالت اجتماعی در کشورها تلقی می‌شود.
به گزارش صدای جنوب،شهر سرفاریاب با وجود کارهای زیادی که تاکنون انجام شده، عمق محرومیت انقدر زیاد هست که انگار اصلا کاری صورت نگرفته است که همت مسئولان را می‌طلبد.
از جمله این مشکلات حضور احشام و سگ‌های ولگرد در خیابان‌های اصلی شهر است که به عنوان یک معضل بزرگ، موجب نارضایتی مردم شده است.
حضور حیوانات و احشام در مناطق مسکونی شهر سرفاریاب وهمچنین اماکن عمومی علاوه بر شیوع بیماری های دامی و انتقال آن به انسانها، بوی نا مطبوعی نیز به خصوص در فصول مختلف سال، برای شهروندان بوجود می آورد.
موارد وجود احشام ،سگهای ولگرد،آلودگی محیط و آسیب به فضای سبزوشباهت شهررا به روستا نزدیک کرده از جمله این مشکلات است.
این را باید گفت که با توجه به اینکه باید از حضور احشام در شهرها جلوگیری شود،مسئولان مربوطه میتوانند بگویند تاکنون چه اقدامی صورت گرفته و آیا هنوز فکر روستا نشینی مد نظر دارند؟واین سوال برای شهروندان پیش امده چه کسی باید این مشکل را حل نماید ؟
مردم نیز باید بدانند که باتوجه به اهمیت سلامتی مردم و غیرقانونی بودن نگه داری دام و طیور؛ کجا فریادخود را بزنند وچه کسی پاسخ گوهست؟
راستی اصلاجلسه ای پیرامون این موضوع مهم تشکیل شده است؟
در پایان می طلبد که مسئولان با یک تدبیر مناسب به فکر و حل عوامل ایجاد مزاحمت برای شهروندان بوده و از بروز این مشکلات جلوگیری کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت