پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 مهر 1396 ساعت 21:07:: شناسه خبر: 24616

فرمانده انتظامی استان خوزستان:

خوزستان را برای مجرمان نا امن می کنیم

ماموران انتظامی استان خوزستان از این پس با هیچ سارقی مماشات و مدارا نخواهند کرد و محیط را در تمامی استان برای آنان نا امن می کنند تا مردم و شهروندان در آرامش و آسایش زندگی نمایند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرمانده انتظامی استان خوزستان با تاکید بر ضرورت ایجاد آرامش برای شهروندان گفت: این فرماندهی با طراحی برنامه های متعدد استان را برای مجرمان خصوصا سارقان نا امن خواهد کرد.

سردار حیدر عباس زاده شنبه شب اظهار کرد: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از روز گذشته توسط نیروی انتظامی در خوزستان به اجرا در آمده است.
طی دو روز اجرای این طرح ۱۳۲ سارق حرفه ای در نقاط مختلف استان با هماهنگی مقامات قضائی دستگیر و تحویل قانون شدند.
به تمامی رده های انتظامی اعلام شده است که در هیچ نقطه ای در استان نباید محیط امن برای مجرمان و خصوصا سارقان وجود داشته باشد.
این سارقان در بازجوئیهای اولیه خود به ۳۰۷ فقره انواع سرقت از جمله سرقت منزل، خودرو، لوازم خودرو و … اعتراف کرده اند.
به گفته وی تا کنون از این سارقان ۱۱ دستگاه خودرو و ۴۰ دستگاه موتور سیکلت و مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف و ضبط شده است.
این سارقان با انجام کار فنی و تحقیقاتی و کارشناسی توسط کارآگاهان دایره آگاهی و اطلاعاتی توسط ماموران انتظامی استان شناسائی و دستگیر شده اند.
ماموران انتظامی استان از این پس با هیچ سارقی مماشات و مدارا نخواهند کرد و محیط را در تمامی استان برای آنان نا امن می کنند تا مردم و شهروندان در آرامش و آسایش زندگی نمایند.
وی به مقوله تیراندازیها در این استان به عنوان یک مقوله ایجاد ناامنی و یا احساس نا امنی یاد کرد و گفت: این جرم نیز به صورت ویژه در دستور پلیس قرار دارد و به شدت با افراد خاطی در این زمینه برخورد خواهد شد.
سردار عباس زاده تصریح کرد: با حضور قوی تر پلیس در صحنه های مختلف خوشبختانه آمار جرائم خشن در استان خوزستان طی ۲ ماه گذشته ۱۲ درصد کاهش یافته است.
استان خوزستان یکی از استانهای امن کشور است ولی متاسفانه احساس نا امنی در آن بالاست که باید با کارهای فرهنگی و اجتماعی در کنار کار پلیسی و انتظامی این احساس نا امنی نیز کاهش یابد.
سردار حیدر عباس زاده حدود ۲ ماه پیش از سوی فرماندهی ناجا به عنوان فرمانده انتظامی استان خوزستان منصوب گردید.ایرنا

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت