پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مهر 1396 ساعت 18:07:: شناسه خبر: 24833

پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام به مناسبت هفته تربیت بدنی

((امر به ورزش،امر به معروف است.مقام معظم رهبری))
ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تامین شادابی و سلامت جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقش اساسی و بنیادی دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب
((امر به ورزش،امر به معروف است.مقام معظم رهبری))
ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تامین شادابی و سلامت جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقش اساسی و بنیادی دارد.

بی شک ورزش شهرستان باتوجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان،مستعد و بالنده از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و توسعه بیشتر برخوردار است که با برنامه ریزی های مناسب و انجام سرمایه گذاری و حمایت های لازم مسئولین می توان شاهد حضور پررنگ و درخشش بهتر ورزشکاران غیور این دیار در عرصه رقابت های ملی و بین المللی باشیم.
ورزش نماد قدرت ،استقامت، صلابت وارزش های والای انسانی است وبا ورزش می توان فرهنگ غنی ایران اسلامی رابه جهان معرفی نماییم.

این هفته فرصت مغتنمی است برای رسیدن به کمال وجودی انسانی که با همبستگی اجتماعی می توان، انتقال فرهنگ ها و ارزش های خوب را در دیگر جوامع نهادینه کنیم.
۲۶مهرماه اغازهفته تربیت بدنی وورزش،هفته اندیشیدن،کشف استعدادهای بالقوه،الگوهای انسانیت،روح جوانمردی و پهلوانی است.
بدین وسیله از همراهی تلاشهای دلسوزانه خدمتگزاران صدیق ورزش،مربیان،ورزشکاران،داوران،تماشاگران و حامیان ورزش و دوستداران ورزش به ویژه جامعه ورزش شهرستان چرام صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و هفته تربیت بدنی و ورزش را به تمامی این عزیزان تبریک گفته و از درگاه خداوند منان سلامتی،بهروزی و توفیق همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش کشور مسئلت می نماییم.

علیمرادبخشایی

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان چرام

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت