پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 آبان 1396 ساعت 21:08:: شناسه خبر: 25615

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خبرداد:

نبود موقوفه با نیت قرانی در کهگیلویه وبویراحمد

عبدالمحمد نمازی گفت: باید حداقل سالانه ۱۵۰ میلیون تومان برای فعالیت‌های قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در نظر گرفته شود تا بتوانیم برنامه در حد قابل قبولی انجام دهیم.

پایگاه خبری صدای جنوب :

نبود موقوفه با نیت قرآنی و کمک‌های دولتی از مشکلات عمده برگزاری کلاس‌ها و مسابقات قرآن کریم درکهگیلویه وبویراحمد است.

به گزارش صدای جنوب، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: برای برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی هیچ‌گونه اعتباری نداریم.
عبدالمحمد نمازی افزود: باید حداقل سالانه ۱۵۰ میلیون تومان برای فعالیت‌های قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در نظر گرفته شود تا بتوانیم برنامه در حد قابل قبولی انجام دهیم.
وی ادامه داد: اهدای جوایز به برندگان مسابقات قرآنی، پرداخت حق‌الزحمه مربیان حفظ قرآن، برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان قرآنی و راه‌اندازی مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن از جمله برنامه‌هایی است که در صورت تامین اعتبار انجام می‌شوند.
رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: تبلیغات برای موقوفات قرآنی، برگزاری محافل انس با قرآن، پشتیبانی و حمایت از مسابقات دانش‌آموزی، حمایت از مؤسسات و نخبگان قرآنی، خرید و توزیع محصولات فرهنگی و قرآنی بین قرآن‌آموزان و برگزاری اردو‌های سیاحتی و زیارتی جامعه قرآنی سایر برنامه‌های پیش بینی شده است که در صورت تامین اعتبار برگزار می‌شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت