پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 دی 1396 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 29165

خبر خوش مدیر شبکه بهداشت ودرمان کهگیلویه :

استقرار همزمان ۳ پزشک متخصص چشم در مراکز بهداشتی کهگیلویه/دستگاه پیشرفته فیکو افتتاح شد

کورش داوری اظهار داشت: با پیگیری‌های ویژه و افتتاح دستگاه فیکو، از هفته آینده شاهد چشم گشودن افرادی که از کم بینایی یا نابینایی رنج می‌بردند خواهیم بود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: دستگاه فیکو که عملاً چشم سوم محسوب می‌شود و نیاز اصلی برای مردم شهرستان است، به بیمارستان دهدشت اختصاص یافت.
به گزارش صدای جنوب، کوروش داوری در جلسه واگذاری این دستگاه مهم افزود: در  چند سال اخیر به  علت نبود دستگاه  فیکو بسیاری از عمل‌های اضطراری چشم، جاسازی عدسی داخل چشم و…در دهدشت صورت نمی‌گرفت، و مردم شهرستان کهگیلویه برای درمان در استان و شهرستان های  مجاور سرگردان بودند که همین موضوع سبب هزینه های زیادی برای ان ها می شد.

داوری اظهار کرد: با پیگیری‌های ویژه و افتتاح این دستگاه، از هفته آینده از نزدیک شاهد چشم گشودن افرادی که از کم بینایی یا نابینایی رنج می‌بردند خواهیم بود.

داوری ادامه داد: تاکنون به دلیل نداشتن فیکو حتی مشکل استقرار نیروی متخصص چشم‌پزشک نیز داشتیم، که اکنون با نصب دستگاه فیکو دو نیروی متخصص غیربومی هم به شهرستان اختصاص یافت، یک نیرو بومی هم خود داشتیم، که با این حساب بخش چشم‌پزشکی شهرستان توسعه خواهد یافت.

وی در پایان گفت: خرید این دستگاه به‌صورت ارزی است و در سطح وزارتخانه خریداری‌شده که ساخت ۲۰۱۶ است و با آخرین استانداردهای جهانی برابری می‌کند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت