پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 دی 1396 ساعت 16:10:: شناسه خبر: 29520

واکنش مدیران کهگیلویه بزرگ‌ به اغتشاشات اخیر/ محکومیت آشوبگران و لزوم توجه به مشکلات اساسی مردم با همدلی و اتحاد

اغتشاشات اخیر باحمایت شیطان بزرگ آمریکا ومتحدانش طراحی شده و می طلبد که دلسوزان نظام اسلامی هوشیاری و وحدت خود را دربالاترین‌ سطوح حفظ نمایند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

پابگاه خبری صدای جنوب از مدیران کهگیلویه بزرگ‌ درزمینه اغتشاشات اخیر درکشور توسط عده ای اشوبگر وهمچنین اعتراضات مردم به  برخی مشکلات از جمله گرانی نظرخواهی کرده است.

در این‌میان‌محکومیت اغتشاش و هنجارشکنی و همچنین لزوم‌توجه به مشکلات اساسی مردم‌ نقطه اشتراک‌تمامی پاسخ مدیران می باشد.

گزارش صدای جنوب/

***

نباید از خواست ودیدن مشکلات مردم غافل بود وبی احترامی کرد بایدمسئولین حرف ودرد مردم راگوش کنند وپاسخ قانع کننده بدهند آمادراین منطقه ای که ماهستیم اطرافمون گرگ گرسنه اند وقطعا فرصت طلبانی هستند که به تخریب وشعارهای ساختارشکنانه روی می آورند باید هم مسیولین هم مردم مراقب باشن تا خدا نکرده به خشونت وهر ومرج کشیده نشود اونوقت هست که به منافع ملی ومردم آسیب وخسارت جبران ناپذیری میرسد.
علی اصغر تارم
مدیر اداره راه و شهرسازی کهگیلویه

***
اغتشاشات اخیر نقشه جدید شیطان بزرگ آمریکا ومتحدانش می باشد که بتواند ملت شریف ایران را در مقابل نظامشان علم کنند و تا توانسته باشند ضربه ای به امکانات عمومی و اموال مردم وارد کنند. اما ما با تمام قدرت پشت سرولایت فقیه ورهبر عزیزمان ایستاده ایم وبا مشت محکم به دهان شیطان بزرگ آمریکا خواهیم زد واین عوامل فریب خورده درونی را که به اموال عمومی کشورمان ضربه زدن به سزای اعمالشان خواهیم رساند واین گرانی را بهانه برای رفتارهای زشت خودشان کردند. این نظام بر گرفته از نظام مهدوی است وهیچ شیطانی نمی تواند جلوی این نظام وحکومت ایستادگی کند. با جان و دل از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و رئیس جمهور محبوب دکتر روحانی حمایت می کنیم ومشت محکمی به دهان این ارازل واوباش داخلی خواهیم زد.
علمدار دستور
مدیرجمعیت هلال احمر چرام‌
**
اغتشاشات اخیر که باعث آسیب به اموال عمومی و شخصی مردم و نیز توهین به تمامی ارکان نظام شده اشت، قطعاً منشأ داخلی و خارجی دارد و در روزهای اخیر، گفته‌های صریح سردمداران کشورهای آمریکا، عربستان سعودی، رژیم غاصب صهیونیستی و سازمان منافقین مؤید آن است که سازوکاری تشکیلاتی و از پیش تعیین‌شده مترصد سوءاستفاده از فرصت‌های داخلی بوده و اغتشاشات فعلی، شرایط را برای ورود و مداخله آشکار آنها مهیا کرده است.
بازگیر
مدیر زندان کهگیلویه
***

کشور ما اقتدار و عظمت خود را در برهه های حساس نشان داده و این اقتدار همواره مورد روسیاهی و ناامیدی دشمنان شده است.
اغتشاشات اخیر باردیگر نشان داد دشمنان بیکار نیستند و همواره در حال توطئه و نیرنگ هستند.
متاسفانه برخی در این اعتراضات بازهم فریب دشمن‌راخوردند و با ناامنی و خرابی اموال عمومی  با نقشه دشمنان همگام‌ شدند.
اما ملت شجاع ایران‌با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مثل همیشه با هوشیاری این توطئه را خنثی نمود و بااین‌شهامت و بیداری و اتحاد اینده کشور رابیمه کرد.
دولت محترم و مسیولان سایر قوا باید قدردان این مردم باشند زیرا ملت ما بهترین ملت است و شایسته بهترین ها می باشد.
سید عمران تقوی
مدیریت جهاد کشاورزی کهگیلویه

***

مردم نظام اسلامی را خود به وجود اوردند وبرای ان هزینه های زیادی دادند ومشکلات فراروی خودراباصبرانقلابی واستقامت بی نظیر تحمل کردند وبه نتایج ارزشمندی رسیدند .
امروز کشور عزیزمان مستقل ترین کشور دنیاست زیرا وابستگی به هیچ قدرت جهانی نداردو خود تبدیل به یک قدرت بزرگ بین المللی شده است و درسایه اندیشه های تابناک امام(ره) ورهبری های خردورزانه مقام معظم رهبری ازاد و ازاده ترین ملت دنیاست بطوری که ماشاهد هستیم تمامی مدیران کشور مستقیم یا غیر مستقیم توسط مردم انتخاب میشوند.
درطول دوران نظام اسلامی خدمات زیر بنائی فراوانی شده است وهرروز ما شاهد پیشرفتهای بیشتری هستیم البته این به معنای نبود مشکل نیست مشکلاتی وجود دارد که هیچ کدام از مدیران کشور منکر ان نیستند .
متاسفانه دربعضی زمینه ها یا غفلت شده ویا کم کاری ویا بی مبالاتی که درنتیجه ما تبعیض وبی عدالتی ودربعضی جاها حتی فساد میبینیم انچه که مردم رانگران میکند اینهاست.
مردم میخواهند انگونه که امام میخواست ومقام معظم رهبری دائما فریاد میکشند کم کاری؛ تبعیض وبی تفاوتی نباشد و طبیعی است که مردم ازاین ناراحت باشند. درخصوص اتفاقات اخیر ابتدا مطالبه مردم رفع دغدغه های معیشتی وگرانی واشتغال بوده که عده ای اغتشاشگر امدند وبا سوء استفاده بلوا ایجادکردند واستکبار جهانی ورژیم فاسد صهیونیستی وارتجاع عرب وسلطنت طلبان ومنافقین کوردل تمام قد ازانان حمایت کردند .
البته چند روزی ایجاد زحمت کردند ولی بساط انان به لطف خداوند جمع شد وجز روسیاهی ودرماندگی نتیجه ای نگرفتند این اتفاقات دارای درسها وعبرتهایی است که باید به ان پرداخته شود. تمامی دلسوزان درحال حاضر باید همت خودراصرف وحدت وهمدلی کنند.
حجت الاسلام سید محمد حسینی طلب
رییس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه

***

بنده به عنوان یک شهروند عرض می نمایم اولا هر گونه اغتشاش بر علیه نظام و انقلاب را که با خون هزاران شهید پدیدار گردیده به شدت محکوم کرده و یا آتش زدن پرچم کشور که نشان از هیبت شکوه و بزرگی ایران اسلامی دارد اعتراض است آیا به آتش کشیدن پوستر بنیانگذار انقلاب رهبر معظم انقلاب و توهین به آن عزیزان اعتراض است آیا کشتن کودک در خیابان بدون دلیل اعتراض است؟ خیر نیستند و قطعا مردم عزیز ما امنیت بالای خود را که مرهون جانفشانی نیروهای امنیتی نظامی و انتظامی است را نمی خواهند از دست داده و کشورشان همانند عراق سوریه یمن و….بشود کدام کشور تو دنیا این امنیت را دارد و اما مسولین، سیاتمداران و دولتمردان میبایست فکر مردم فقیر و مستمند هم باشند اعتراض به گرانی اجناس به شیوه مسالمت آمیز و قانونی ایراد ندارد البته اعتراض با اغتشاش فرسنگها فاصله دارد و این آشوب ها اعتراض نبود کجای تخریب اموال عمومی و خصوصی مردم اعتراضه مردم فهیم ما میدانند و قطعا گرانی را تحمل میکنند اما مرگ عزیزان بیگناه خود را نمیتوانند اعتراض برای دفاع از حقوق شهروندی آیا با به آتش کشیدن پرچم کشور و اموال مردم محقق می شود قطعا خیر.
این ملت عزیز شایسته احترام زیاد میباشد همیشه پیرو ولایت بوده و هستند و مسولین هم آگاه باشند ملت فقط امنیت شغل و معیشت میخواهند که مهمترین آن که امنیت هست را دارند فکری برای شغل و معیشت مردم داشته باشند مسولین برا خرید مایحتاج زندگی خودشون باید بروند بازار تا وضعیت گرانی را ببینند به نظر میاد مسولین قیمتها را نمیدانند وگرنه نمیگذاشتند قیمتها به روز تغییر کند البته اگه مسولیت بروند خرید مغازه دار یا ارزان بهش جنس میدهد یا اصلا قیمت براش نمیگه و نکته آخر اینکه مقام معظم رهبری مدام و موکدا معیشت مردم را گوشزد میکنند مسولین و سیاستگذاران باید بشنوند و البته همه باید یاور دولت خدمتگذار و مردمی آقای دکتر روحانی باشند.
جهانگیر افشانده
رییس اداره بهزیستی کهگیلویه

***

عده‌ای به بهانه تجمع اعتراضی روزهای گذشته در برخی شهرستان‌های کشور دست به اغتشاش و بی نظمی زدند که با تخریب اموال عمومی همراه بود و این امر که به بهانه گرانی ، تخریب اموال عمومی را در پی داشت محکوم است.

هرچند مردم به لحاظ معیشتی ، کار و اقتصادی مشکل دارند ولی ضربه زدن به اموال و اماکن عمومی با این بهانه کار نادرستی است .
و اینکه گروهی تحت تأثیر رسانه‌های غربی و شبکه‌های اجتماعی اقدام به تخریب اموال عمومی و بیت المال می نمایند کار شایسته ای نیست و برخی از این خسارت‌ها جبران‌ناپذیر است.

و چنانچه این تجمعات به بهانه وضعیت معیشتی و اقتصادی با هماهنگی و درخواست ازمسئولین انجام می گرفت و خواسته ها و انتظارات آنها در فضایی آرام بیان می شد عواید و نتیجه بهتری بدست می آمد.

به هر صورت بی نظمی و اغتشاش باعث هرج و مرج و همنوایی با خواسته ها و انتظارات اخلال گران نظم عمومی در جامعه است .
نعمت الله ریحان نژاد
روابط عمومی فرمانداری کهگیلویه

***
اولا این مردمی که پرچم مقدس را میسوزند وماشین آتش نشانی را آزاد میکنند وجان دها ازهم وطنان ما را میگیرند این ها اعتراض کنندگان نیستند بلکه این ها اغتشاشگرند وازغربی ها دستور میگیرند اگر مردم میخواهند اعتراض کنند با لعن خوب حرف زدن بگوییند آقایی که بالا نشستی ما رای دادیم به تو که گرانی را ارزان کنی یا به فکر افراد بیکار یا کم درآمد باش به شرطی هیچ حرکت فیزیکی نباشه ومن همیشه ازته دل تا جان دارم پای این انقلاب ومقام معظم رهبری می ایستم.
اسلام ابخزر
**
فروزان مدیر اموزش وپرورش کهگیلویه با اوردن سخنی از هیتلر به این وقایع واکنش نشان داده است:

هیتلر: پست ترین انسانها کسانی هستند که در تصرف کشور هایشان با من که بیگانه بودم همکاری کردند، چون وطن مادر است و آنها کمک کردند تا من برمادرشان مسلط شوم.

**
اغتشاش گر و هرکسی که هدفش نظام باشد محکوم است و غلط می کند.بیشتر ناراحتی مردم از برخورد ضعیف با اختلاس گران کثیف بیت المال است که هرکه هزاران میلیارد به هر عنوانی برده و هر روز سیاست یارانه را به مردم میدهند.
برخی نماینده مجلس که جای پولش نیست.مثل یک کشوری که مردمش بی نیاز باشند قانون می بندد.
با کسانی که به هر نیتی خرابی فیزیکی یا شعار توهین آمیز کرده اند وساختارشکنی نموده اند برابر قانون باید برخورد و مجازات شوند.
یعقوب دمساز
مدیرمنابع اب کهگیلویه
**

بطور کل با بی نظمی واغتشاش مخالفم.
مخصوصا در جایی که امنیت نظام تهدید شود
بخاطر اینکه این نظام دستاورد خون هزاران شهیدی هست که بزرگ ترین سرمایه خود یعنی جان شان را به پای این نظام ریختند
واگر کسی خواسته ای داردباید بر اساس قانون واز طریق مراجع ذیصلاح پی گیری نماید تا باعث سو استفاده بدخواهان نظام نشود.
عیدی هوشدارنسل
مدیرجهاد کشاورزی چرام
***
باتوجه به اینکه امروزیکی ازدغدغه های مردم مشکلات اقتصادی وگرانی هست وازطرفی هم دشمنان این مرزوبوم به دنبال تحریک مردم وجوسازی های منفی وهمچنین به دنبال اهداف تخریب گروپلید خودهستند بهترین فرصت راغنیمت شمردند و با کمک فضای مجازی واهرم های مربوط دست به اقدامات ناشایسته ای زدند که پیرو ان گروهی ازافراد جاهل وکم خرد هم دست بکارشدند و باعث تخریب اموال عمومی وکشته شدن تعدادی ازافراد بیگناه شدند که این عمل نه تنها مشکلی راحل نمیکند بلکه باعث برهم زدن ارامش.امنیت ونظم عمومی وهمچنین تغییر بد درساختار اقتصادی کشورمیشود بلکه بهترین راه حل ارایه پیشنهادات وانتقادات با نمایندگان ومسولان مربوط وهمچنین برخورد قاطع مراجع قضایی با اختلالگران ومفاسد اقتصادی می باشد وهمچنین توزیع عادلانه ثروت درکشوروتوجه به قشرکم درامد وضعیف جامعه می باشددرضمن راه اندازی طرحهای غیرفعال.اشتغال جوانان. اماده سازی بسترهای مناسب برای تولید واشتغال وکنترل تورم ونظارت بیشتردستگاههای اجرایی ونظارتی بر بازار.وارادات وصادرات می باشد.

محتشمی مسئول مرکزجهادکشاورزی بخش دیشموک

***

هرچند مشکلات اقتصادی فراوانی وجود دارد ومسولین نباید از این امر غافل باشند.اما مردم ماباید هوشیار باشند که دشمنان قسم خورده ما همانند گرگ گرسنه ای در کمین هستند تا امنیت کشور رابرهم بزنند که به حول وقوه الهی این امر هرگز محقق نخواهد شد.عده ای فریب خورده به خیال خام خود فکر میکنند می توانند راهی رابه پیش ببرند .ان شااله بارهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری ودرایت ملت شریف این توطئه همانند سایر توطئه ها خنثی خواهد شد.

حکمت الله همتی نژاد

رییس جهاد کشاورزی لنده

***

هیچ ایرانی حاضر نیست به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه ای وارد شود اگه کسی گله مندی از مسایل اقتصادی داشته باشد نباید همراه با اغتشاش و اشوب و برهم زدن نظم عمومی و خسارت به مردم و اماکن عمومی باشد بخصوص در این برهه از زمان که دشمان به هرطریقی که امکانش بود نتوانستند به کشور ایران اسلانی عزیزمان ضربه ای بزنن حالا هم با هوشیاری مردم الحمدالله امریکا و بقیه دشمنان هیچ غلطی نمیتوانند بکنند.هرچند که به فرموده مقام عظمای ولایت این سنگ اندازی ها خللی در اهداف وارمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نمیکند.ودرهر مسیری که باشد فراز ونشیب وجود دارد ولی الحمداله مردم اگاه و همیشه در صحنه جواب دشمنان را بخوبی خواهند داد.

سرتیپ خادمی

مسول ستاد بحران شهرستان کهگیلویه

***

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت