پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 بهمن 1396 ساعت 15:11:: شناسه خبر: 30367

نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی:

گردوغبار مردم خوزستان را روانه بیمارستان های بدون امکانات کرد

آقای روحانی؛ بگذارید خاک خوزستان نمناک و مرطوب شود و آب شرب داشته باشد تا تالاب ها پر از آب شود و استان خوزستان از ریزگردها رهایی یابد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

هدایت الله خادمی در نشست علنی امروز ( یکشنبه، ۱ بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: متاسفانه در روز گذشته شاهد بودیم که گردوغبار و باران اسیدی مردم خوزستان را روانه بیمارستان های بدون امکانات کرد، بنابراین تقاضا دارم در این راستا اقدامات کارآمدی مدنظر قرار دهند.

به گزارش صدای جنوب؛نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نه تنها مدارس و صنعت تعطیل شده اند، بلکه پروازها نیز در این حوزه لغو شده است و مشکل تصادفات جاده ای فراوان را نیز باید به مشکلات استان خوزستان اضافه کرد.

خادمی تصریح کرد: چرا آقای کلانتری با صحبت های غیرکارشناسی هدفمند و بخشی نگری استان را مدتی است که ترک کرده اند، و در این استان حضور به عمل نمی آورند؟ چرا تصمیمی برای بردن خاک از خوزستان نگرفته ایم، اما نفت و آب و منابع دیگر قابل انتقال را برده ایم. بیایید و خاک را نیز ببرید و بریزید بر سر کسانی که باعث بیکاری جوانان و موجب بیکاری در استان های سیستان و بلوچستان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و… شده اند و بریزید بر سر کسانی که موجبات ایجاد وضعیت اسفناک آموزش و پرورش را رقم زده اند.

وی ادامه داد: آقای روحانی؛ بگذارید خاک خوزستان نمناک و مرطوب شود و آب شرب داشته باشد تا تالاب ها پر از آب شود و استان خوزستان از ریزگردها رهایی یابد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت