پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 بهمن 1396 ساعت 11:11:: شناسه خبر: 30993

جلسه مدیران‌استانی در شهرستان گچساران برگزار شد؛

اولین ملاقات تاجگردون و تاج الدینی/ استقبال گرم تاجگردون و تسلط خوب تاج الدینی بر طرح های جهادکشاورزی در گچساران

کلاس ملی تاجگردون تاکنون نشان‌داده که به مرزبندی های جغرافیایی وطایفه ای بها نمی دهد.

پایگاه خبری صدای جتوب:

مدیران کل دستگاه های مختلف کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان گچساران با حضور استاندار و نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری این شهرستان دور هم جمع شدند تا پروژه ها و طرح های عمرانی و اقتصادی را بررسی و تحلیل کنند.

الیاس تاج الدینی در این نشست به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی در جلسه حضور پیدا کرد که در بدو ورود به جلسه با استقبال گرم غلامرضا تاجگردون مواجه شد.

تاجگردون همچنین در حین جلسه چندبار از تاج الدینی نام برد و او را به عنوان سرپرست جهاد کشاورزی و پاسخگوی تعهدات این بخش خطاب کرد.

نماینده گچساران وباشت در بررسی چند پروژه از تاج الدینی خواست که توضیح دهد و در بازدید میدانی از دشت لیشتر برای حضور او و همراهی اش در این بازدید، تاکید کرد.

در این نشست که مدیران به شدت مورد انتقاد و سوال و جواب های تاجگردون بودند، این استقبال از تاج الدینی این معنا را می دهد که نماینده باشت و گچساران با سپردن سکان سازمان عریض و طویل جهاد کشاورزی به الیاس تاج الدینی موافق است.

تاج الدینی اهل شهرستان کهگیلویه است که در سهم بندی های رایج مدیریتی در معاونت های استانداری، محروم شده و پیش بینی می شود که حداقل جهاد کشاورزی را به نیروهای توانمند این شهرستان بسپارند.
تاج الدینی از نیروهای کارکشته و باتجربه جهاد کشاورزی است که به لحاظ فکری به تاجگردون بسیار نزدیک است و بعد از کش و قوس های فراوان موافقت ۲ نماینده دیگر استان نیز برخوردارشده است.
موافقتی که بشدت تاجگردون‌ باید بر اوپافشرده زیرابخش زیادی از موفقیت های امروز تاجگردون ناشی از حمایت های مردم کهگیلویه بزرگ است و تاجگردون قطعا قدرشناس خوبی است زیرا به حساسیت های مردم این چهارشهرستان واقف است و کلاس ملی تاجگردون تاکنون نشان‌داده که مرزبندی های جغرافیایی وطایفه ای را بها نمی دهد.

بااین همه در یک رقابت سنگین و ماراتن گونه انتخاب جانشین جعفر گوهرگانی در جهاد کشاورزی از بین همه گزینه های شایسته بومی مطرح، الیاس تاج الدینی و سید مجید حسینی به انتخاب نهایی رسیدند.

تاج الدینی سابقه درخشان مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد رادرکارنامه دارد و در حال حاضر تا قبل از امضای حکم نهایی، امورات این سازمان را سرپرستی می کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت