پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 بهمن 1396 ساعت 16:11:: شناسه خبر: 32294

آقای تاجگردون از این رفتارهای پوپولیستی دست بردارید/ همین وزرا با لابیگری شما نمایندگان انتخاب شدند/چندبار با پرواز هواپیمای سانحه دیده آسمان یاسوج -تهران سفرکردید؟!

استان ما و ایران این روزها داغدار و چشمانی خیس و مضطرب قلل دنا دارند بهتر است دست از این رفتارهای پوپولیستی بردارید , جنابعالی و نمایندگان مجلس رسما از انتخاب چنین وزرایی و انتخاب مجدد آنها از مردم عذرخواهی کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

غلامرضاتاجگردون با انتشار تصویری از استیضاح وزرای راه و شهرسازی و کار و رفاه اجتماعی در این فضای غمبار دوباره دست به رفتارهای پوپولیستی زد

به گزارش صدای جنوب به نقل از کبنا,این روزها سانحه سقوط هواپیمایی پروازتهران-یاسوج در قلل دنا و جان باختن جمعی از بهترین فرزندان استان و کشور به تیتر یک رسانه ها تبدیل شده و صحنه تقابل طرفداران و مخالفان دولت شده است.

از سوی دیگر بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استفاده از فضای موجود دست به رفتارهای می رنند که شائبه پوپولیستی بودن دارد.

اما رفتارهای پوپولیستی چیست.

پوپولیسم از واژه لاتین popularis یا populus به معنای توده مردم یا عامه گرفته شده است. پوپولیسم گرایی دارای ویژگی های خاصی است که رفتار دولتمردان و نمایندگان آن را به وجود می‌آورد. نمایندگانی که سعی می‌کنند از این طریق نظر مثبت مردم را به خود جلب کنند.

غلامرضا تاجگردون که نبض اقتصادی بودجه و اقتصاد مجلس و به تبع آن کشور را در دست دارد صبح امروز با انتشار نامه ای در فضای مجازی از استیضاح دو تن از وزرای دولت خبرداد.

در این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیده است نوشته شده که در روند اجرایی کشور بی انگیزگی ,سستی,رخوت و عدم وجود ساماندهی مناسب در مواجهه با مشکلات و بحران ها و از همه مهم تر کم دقتی در اولویت بندی اموراجرایی مردم فراهم شده است.

جناب آقای تاجگردون ,وزاری راه و کار در دولتین روحانی از رای شما نمایندگان صاحب وزارت شدند اگر سستی و رخوتی هست قطعا نمایندگان مجلس در این بین خطاکار هستند که چرا دست به انتخاب این وزرا زده اند.

جناب آقای تاجگردون مشاهدات و ارزیابی شما و نمایندگان مجلس در فراکسیون های رهروان ولایت و زاگرس نشین از عملکرد این دو وزیر و سایر وزرا که در دولت ادامه داشته چگونه بوده که بعداز چندماه از انتخاب مجدد آنها دوباره به این نتیجه رسیدید.

آیا نمایندگان مجلس بعداز شعارهای پوپولیستی و حضور در مجلس دچار رخوت و سستی شدند که چنین وزرایی در پشت پرده های معامله های سیاسی انتخاب می کنند.

آیا نمایندگان به شعارهای انتخاباتی و برنامه های خود پایبند هستند؟

امروز کسانی که از استیضاح وزیر راه و شهر سازی خبر میدهند و احساس می کنند به وظیفه ی خود عمل کرده اند بدانند که این آخرین راه است نه اولین.

شما منتظر نشسته اید ببینید کجا بحرانی رخ می دهد و بعد از آن دست به سلاح استیضاح ببرید یا دم به دم نظارت کنید تا اتفاقی رخ ندهد؟!

اصولا هنر شما و امثال شما در این مجلس چیست؟!

فردا روزی که مملکت از خشکسالی متضرر شد آیا استیضاح وزیر کشاورزی سودی دارد؟؟

آیا استیضاح وزیر کار میتواند مشکل عدم پرداخت حقوق کارگران را حل کند و داغ خانواده های حادثه سانچی  را التیام بخشد؟

همه می دانیم که این رفتارها ها همه رفع تکلیف است و کاعذبازی و بازی با افکار عمومی است.

چرا که همین وزرا با رای و لابیگری شما نمایندگان انتخاب شدند که این روزها دچار سستی و رخوت در اجرای امور شدند.

آقای تاجگردون به عنون رئیس کمیسیون تلفیق و بودجه مجلس چه اقدامی برای ایمن سازی خطوط هوایی و زمینی انجام داده اید؟

مجمع نمایندگان استان پاسخ دهند که چندبار با پرواز هواپیمای سانحه دیده آسمان یاسوج به تهران و بالعکس سفرکردند.

آیا از وضعیت ناگوار آتش نشانی های استان,تجهیز گروه های امداد و نجات خبردارید؟

استان ما و ایران این روزها داغدار و چشمانی خیس و مضطرب قلل دنا دارند بهتر است دست از این رفتارهای پوپولیستی بردارید , جنابعالی و نمایندگان مجلس رسما از انتخاب چنین وزرایی و اانتخاب مجدد آنها از مردم عذرخواهی کنند.

و در شرایطی که همه چشم انتظار پیداشدن لاشه هواپیمای سانحه دیده در سرما و باد و بوران پادنا هستند بهتر دست از این رفتارهای پوپولیستی بردارید .

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت