پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 فروردین 1397 ساعت 14:01:: شناسه خبر: 34197

چهل روز از پرواز آسمانی گذشت…

در سانحه هوایی تهران-یاسوج بسیاری از نخبگان اقتصادی و علمی و پزشکان از استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر نقاط کشور حضور داشتند، آنها با پرواز آسمان آسمانی شدند، ملت ایران و مردم در استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۰ روز در فراق عزیزانشان اشک ریختند.

پایگاه اطلاع رسانی صدای جنوب:

چهل روز از مصیبت جانسوز سقوط هواپیمای تهران-یاسوج می‌گذرد، چهل روز پیش خبر خروج هواپیمای تهران-یاسوج از مدار تمام ایران را در شوک فرو برد.پرواز ۳۴۰۷ در ارتفاعات سخت گذر و برفی دنا سقوط کرد و ۶۰ مسافر و ۶ خدمه این هواپیما همگی جان باختند.

در روزهای اولیه این سانحه دلخراش هوایی همه دستگاه‌ها و نهادهای استانی و کشوری برای پیدا کردن لاشه هواپیما و انتقال پیکر مطهر جانباختگان بسیج شده بودند و اکنون که ۴۰ روز از این حادثه عظیم و مصیبت جانگداز می‌گذرد تیم‌های کوهنوردی همچنان در منطقه حضور دارند و در تلاش برای یافتن بقایای ابدان مطهر این عزیزان هستند.

در سانحه هوایی تهران-یاسوج بسیاری از نخبگان اقتصادی و علمی و پزشکان از استان کهگیلویه و بویراحمد و سایر نقاط کشور حضور داشتند، آنها با پرواز آسمان آسمانی شدند، ملت ایران و مردم در استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۰ روز در فراق عزیزانشان اشک ریختند.

۴۰ روز در نبود عزیزانمان عزا گرفتیم، سیاه پوشیدیم، با خانواده‌هایشان ابراز همدردی کردیم و حتی سال را که بدون آنها نو کردیم به فکرشان بودیم و هنوز که هنوز به یادشان هستیم و هنوز عملیات جست و جو در ارتفاعات دنا ادامه دارد.

چند روز گذشته نیروهای کوهنوردی آذربایجان شرقی در ارتفاعات دنا بودند همان شبی که همه در کنار سفره هفت‌سین‌‌ها بودند آنها در ارتفاعات دنا بودند و در حاضر هم کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد و زنجان در ارتفاعات هستند، صورت سوخت‌هایی که همچنان در دنا هستند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در سفر چند روز گذشته به استان با بیان اینکه عملیات در دنا سخت‌ترین عملیات در چندین سال حضورش در این سازمان است از بسیج تمامی امکانات برای پایان هر چه سریع‌تر عملیات در دنا خبر داد.همه امکانات برای پایان روزهای سخت در دنا مهیا است و کوهنوردان سایر استان‌ها تا پایان فروردین در محل حضور دارند تا اجساد مطهر جانباختگان سانحه هوایی را در اختیار خانواده‌هایشان قرار دهند.

پرواز ۳۴۰۷ تهران-یاسوج برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد و هرگز غم فراغ عزیزانمان را از یاد نخواهیم بود.مصیبت دنا ۴۰ روزه شده و همچنان در غم مسافران آسمانی پرواز آسمان عزا داریم.

مهین راوند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت