پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 اردیبهشت 1397 ساعت 13:02:: شناسه خبر: 35086

استاندار:

خنده‌دار است که کهگیلویه و بویراحمد میدان عرضه دام ندارد

علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از دستگاه‌های عضو  گفت: در نشست گذشته شورا قرار بود دستگاه‌های عضو اقداماتی در حوزه خوشه‌های کسب و کار انجام داده و گزارش ارائه دهند اما کاری انجام نشده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سی و ششمین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی  با گرامیداشت یاد و خاطره زنده‌یاد قلندر فرامرزی مدیرکل تعاون روستایی که فروردین ماه امسال جان خود را از دست داد برگزار شد.

این نشست شورا هم به مانند نشست‌های گذشته حواشی را به دنبال داشت .

علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از دستگاه‌های عضو  گفت: در نشست گذشته شورا قرار بود دستگاه‌های عضو اقداماتی در حوزه خوشه‌های کسب و کار انجام داده و گزارش ارائه دهند اما کاری انجام نشده است.

وی تصریح کرد: این جلسه را تشکیل ندادیم که اسلاید نگاه کنیم و حرف‌های تکراری بزنیم.اگر کاری نکردیم صادقانه بگویم انجام ندادیم یا اینکه استان توان چنین برنامه‌ای را ندارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اینکه دور هم جمع شویم چایی و میوه بخوریم بعد حاجی حاجی مکه نمی‌شود، مردم از ما توقع دارند، الان توقع نظام، رئیس جمهور و رهبری این است که برای مردم کار کنیم.کار کردن سخت است و آسان نیست.

وی تصریح کرد: ایجاد خوشه‌های کسب و کار به این معنا نیست که شهرک صنعتی اعلام کند خوشه درست کرده و فردایش بگویم خوشه درست شده است.استان ظرفیت تولید صنایع دستی را دارد و اینکه چرا قدمی برداشته نشده را نمی‌دانم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سه جلسه است که در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی اسلایدها  را می‌بینیم و در این مدت متوجه نشدیم خوشه چیست؟

وی عنوان کرد: نیامدم وقتم را بگذرانم و حرف‌های کلیشه‌ای بشنوم صادقانه حرف بزنیم که شروع کردیم و این مشکلات بوده و این سری مشکلات نیز باید حل شود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از نبود میدان میوه و تره‌بار در استان گفت: علاوه بر این، میدان دام هم در استان نیست و دیروز که رئیس سازمان عشایری کشور به استان آمده بود خیلی غصه خوردم که میدان دام نداریم چرا که این مکان‌ها موجب ایجاد فرصت می‌شد.

احمدی بیان کرد: دیروز دامداران به خاطر نبود میدان دام از ما گلایه می‌کردند. ما در استان چندین معاونت روستایی، عشایری و اقتصادی داریم و جلسه تشکیل می‌دهیم که دو تا مساله مانند میدان میوه و تره‌بار و دام را حل کنیم اما خنده‌دار است که استان این میادین را ندارد.

وی تصریح کرد: آمدیم میدان میوه و تره‌بار را با یک چهره نازیبا در چند وانت ایجاد کردیم و بعد بهانه می‌آوریم که برای این افراد معیشت نیست.

در ادامه هم داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تدوین برنامه ششم توسعه استان گفت: تا پایان تیرماه ظرفیت ۱۰۰۰ واحد صنعتی و نیمه صنعتی در استان شناسایی می‌شود.

وی با اشاره به بازگشت ۱۲۰۰ واحد راکد به چرخه تولید در سطح کشور گفت: سهم استان کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ واحد در سال جاری است.

این مسؤول با اشاره به انجام طرح مطالعاتی افزایش صادرات با همکاری دانشگاه یاسوج گفت: ایجاد فروشگاه‌هایی که تنها اقدام به عرضه کالای ایرانی کنند در دستور کار است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت